Gå til innhold

League of Legends organisasjon Norge


Sephs

LOL organisasjon i Norge/Norden?  

2 stemmer

  1. 1. Høres dette ut som en god ide å starte en slik organisasjon i Norge/Norden?

    • Ja
      2
    • Nei
      0
    • Usikker
      0


Anbefalte innlegg

For 2 år siden startet jeg en side på EUNE der jeg kjapt fikk 300 medlemmer på 1 uke.

Vi kjørte da turneringer, samt bygde et ligasystem for alle medlemmer av siden. Vi kjørte kampene live på Twitch med premier osv. Jeg hadde også kontakt med trenere i fra forskjellige land som så over kampene og ga tilbakemeldinger til spillere etter kampene.

Organisasjonen hadde også et hovedlag av de beste spillerne som var medlemmer og de fikk en hovedtrener og spilte i det polske liga systemet.

Hovedmålet med siden var at spillere i fra alle divisjoner kunne melde på lag og være med i liga systmet/turneringer for gøy.

Lurer da bare på om det er interesse blant dere spillere for å være med på å starte en slik side her i Norge/Norden?

Jeg vil selvfølgelig stå for alle kostnader knyttet til oppstarten for denne medlemssiden, trenere, organisasjonen samt premiene.

Om dette er feil forum eller sted å poste setter jeg pris på å bli pekt i riktig retning?

For ytterligere spørsmål, send disse til : [email protected]

Endret av Sephs
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...