Gå til innhold

Ny demonstrasjon av Cyberpunk 2077 er rett rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

Gunfreak skrev (På 7.8.2020 den 18.43):

Er jeg den eneste som ikke er interessert i å se noe fra dette spillet?

Jeg kommer til å kjøpe å spille det, når det kommer ut, med mindre anmeldelser er så dårlige at de sier at spillet gir deg rompe kreft 

Men jeg har null interesse i spoilers, hverken av gameplay,  verden eller historie.  Jeg vil oppleve spillet fra så ren start som mulig. 

Har det på samme måte. Sluttet å lese anmeldelsene og kun få med meg selve mottagelsen til denne typen spill, og har ikke sett meg tilbake. Som deg har jeg lyst til å oppdage verdenen selv, og jeg slipper gjerne at andre påpeker irritasjonsmomenter før jeg begynner på spillet. 

Masse Effect Andromeda var stjerneeksempelet der for min del ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
herzeleid skrev (49 minutter siden):

 

Masse Effect Andromeda var stjerneeksempelet der for min del ?

Sjelden har jeg opplevd større oppturer altså. Jeg ventet en lite stund med Andromeda, og fikk en "ferdig" patchet utgave nesten fra starten av når jeg kjøpte det til Playstation, den aller siste patchen kom vel når jeg var en 6-7 timer inn i spillet. Story og karakterer når selvsagt ikke opp til trilogien sånn sett. Men utrolig lekre planeter og ett ganske så godt sammenskrydd gameplay gjorde likevel at jeg forsvant inn i dette universet med 80 timer + spilletid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mala skrev (6 minutter siden):

Sjelden har jeg opplevd større oppturer altså. Jeg ventet en lite stund med Andromeda, og fikk en "ferdig" patchet utgave nesten fra starten av når jeg kjøpte det til Playstation, den aller siste patchen kom vel når jeg var en 6-7 timer inn i spillet. Story og karakterer når selvsagt ikke opp til trilogien sånn sett. Men utrolig lekre planeter og ett ganske så godt sammenskrydd gameplay gjorde likevel at jeg forsvant inn i dette universet med 80 timer + spilletid.

Det var sikkert lurt å vente ja. Leste litt for mye om forskjellige aspekter ved spillet, så da jeg startet det var jeg forberedt på at historien var ganske tam, kvaliteten varierende og både hovedfigurene og NPCer ganske "typete", så da jeg startet spillet klarte jeg knapt å se annet. 

Lenke til kommentar
0laf skrev (13 timer siden):

  


Jeg kjøpte spillet i september .... i fjor.

Den bestillingen er trukket tilbake, pengene er refundert, dette spillet kan de ha for seg selv.
Jeg er stor fan av Project Red, men dette er helt tåpelig, stadige downgrades, utsetteleser og annet vås !

0 av 10, kommer ikke til å kjøpe, sender pengene til spillselskap som klarer å levere i stedet.

Ehhhh...

Syntes spillet ser bedre ut nå enn i 2018. Hva snakker du om?

 

Lenke til kommentar
Iki skrev (1 minutt siden):

Bør kanskje se litt mer på gameplay, ikke in-game cinematics...

Nei, har ingenting å si.

In-game cinematics rendrer, som du sier, in-game. Det betyr at samme assets, teksturer, filtrering, AO, GI og belysning brukes. Eneste forskjellen på en in-game cinematic og når man selv spiller er at spillmotoren tar fra deg kontrollen over kameraet, ingenting annet.

Det er når en prerendered cinematic vises at man kan trekke en slik konklusjon.

Men prøv gjerne å finne et spill der sømløse in-game cinematics plutselig får en grafikkboost i det sekundet cinematic-en starter hvis du er uenig.

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (2 minutter siden):

 

Her sier han jo selv at eneste forskjellen er noe ekstra blur i 2020-versjonen som antageligvis stammer fra DLSS. Ordrett sier han "This is optional". Ingenting i denne videoen bekrefter eller avkrefter downgrades.

Samme med Battlefield V og andre spill. Skru av DLSS så blir spillet skarpere men med litt mindre fps.

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

image.thumb.png.44870df6f716769013b0c3c9ab0bfca4.png

Godt gjort å mene at plastikkdukka til høyre ser bedre ut.

Men når dette er sagt så vet vi egentlig ikke så mye før vi ser en DF av det endelige produktet. Underveis i utviklingen kan ting endre seg flere veier samt at man ønsker å showcase enkelte ting underveis.

Jeg skal nok ha CP2077 men ikke før de har en nextgen versjon ferdig. Det skal lanseres på PS4/XBO - 2013 hardware som allerede var 2 år gammel når den ble lansert. Da blir man noe skeptisk til om PC versjonen vi får i "september" faktisk vil være full fleshed PS5 versjon.

Jeg skal enten ha det på PC eller vente til PS5/XSX

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
IceBlitz skrev (1 time siden):

Nei, har ingenting å si.

Det har alt og si...

Grafikken går ikke bare på hvor fin en karaktermodell er i spillet, men også hvor mye du kan se mens du spiller det.

 

Sist vi så noe fra spillet var det helt tomt og livløst.

Når vi så spillet før var gatene fulle av folk og liv.

IceBlitz skrev (1 time siden):

Men prøv gjerne å finne et spill der sømløse in-game cinematics plutselig får en grafikkboost i det sekundet cinematic-en starter hvis du er uenig.

Det er faktisk veldig vanlig å bytte ut karakterer fra spillet med karakterer som ser bedre ut når de skal inn i cinematics... Witcher 3, fra samme studio, gjør dette...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...