Gå til innhold

Dette spillet ble beskyldt for å være en blåkopi av Breath of the Wild


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skribenten_ skrev (12 timer siden):

Syns dette så interessant ut helt til jeg leste at den også kommer til iOS og Android. Da blir ikke spillet bedre enn hva en mobiltelefon kan yte, samtidig som det lukter kjøp i app funksjon lang vei. Skuffende.

En nyere mobil er kraftigere enn Switch, som kjører Zelda. Alt håp er altså ikke ute bare fordi spillet kommer til mobil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spillet blir utviklet i Unity, I unity kan man ganske enkelt lage flere versjoner av ett spill samtidig noe som gjør att det er ett naturlig valg om du skal lage multi plattform spill.

Att spillet kommer ut på mobil trenger ikke å ha noe å si for hvordan spillet blir på PS. Uansett så er jo grafikken i traileren ikke akkurat det sykeste jeg har sett .. så ser ikke helt hvorfor dette skal påvirke kvaliteten i det hele tatt att de slipper det til iOS og Android ..

Microtransactions er nok en medfølge da som med alle andre spill idag ..

 

Lenke til kommentar

Om de har hoppet over alle de små tullesystemene som trakk BotW fra "kjempebra" ned til "godt" er det interessant. Regn+klatring og Weapon Fragility kan nevnes som to, på papiret, ubetydelige greier, men som i praksis gjør spillet til en prøvelse i tålmodighet og "faen heller, jeg løper heller 10 km rundt disse mobsa i stedet for å måtte bruke opp alle 10 high-end sverdene på å drepe dem bare for å stå igjen med to av klubbene deres etterpå."

Litt som "blåkopier" av Pokemon, som faktisk gidder å oppgradere gameplay til noe som hører hjemme i 2020 i stedet for å kjøre på med så og si samme spillet som de gav ut i 1996.

 

Meeeen om dette er et mobilspill, portet til PS4, med µtransaksjoner har jeg bedre ting å spille :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...