Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til menn: kommer dere av at dama "grinder"?


Gjest 30547...76a

Anbefalte innlegg

Gjest 30547...76a

Når dama er på topp, kommer du av at hun rir frem og tilbake/"grinder"? Altså at hun gnikker mot deg frem og tilbake? Jeg spør fordi eksen min kom ALLTID sammen med meg i denne stillingen, noe som var utrolig deilig ettersom jeg kommer som et uvær av å gnikke/ri frem og tilbake. Andre eksen ble slapp i denne stillingen... 

Anonymous poster hash: 30547...76a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 30547...76a
nacario skrev (3 timer siden):

Alle tenner på sitt i kombinasjon fysisk stimulering av kjønnsorgan.

Akkurat dèt er jeg klar over..... Derfor jeg spør her inne. Regner med forskjellige svar, helst ikke et så generelt svar som ditt. ;) 

Anonymous poster hash: 30547...76a

Lenke til kommentar
Gjest 30547...76a
ScandiFlick skrev (18 minutter siden):

Vi er menn! Vi kommer av alt! Enkelt å greit! 

Hadde dere bare gjort det! 
 

Corp Por skrev (8 minutter siden):

Kommer an på dama. Har vært med damer der den aktiviteten funker og jeg har vært med damer der den samme kjeder meg.

Så..... Hva avhenger det av?

Anonymous poster hash: 30547...76a

Lenke til kommentar

Menn er generelt sett ikke nødvendigvis enklere enn kvinner her, selv om noen menn liker å høylydt late som. 

Humør, dagsform, sinnsstemning, kjemi, attraksjon og personlige preferanser er alle ting som påvirker hvorvidt en gitt mann er i stand til å komme av det du beskriver. 

Det viktige er jo at man generelt sett nyter det som skjer; orgasmer og endatil ereksjon er jo sekundært til det. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 30547...76a
tezzo skrev (8 timer siden):

Kanskje du ikke gjør en bra nok jobb? Mulig han syns det ble litt kjedelig kanskje..

Som usikre kvinner flest så slo den tanken meg ganske kjapt. Meg på toppen = slapp penis = aldri i verden om jeg setter meg på topp igjen. Gjorde tydeligvis en bra jobb hos andre fyren da som kom hver bidige gang. 

Anonymous poster hash: 30547...76a

Lenke til kommentar
Gjest 30547...76a skrev (1 time siden):

Som usikre kvinner flest så slo den tanken meg ganske kjapt. Meg på toppen = slapp penis = aldri i verden om jeg setter meg på topp igjen. Gjorde tydeligvis en bra jobb hos andre fyren da som kom hver bidige gang. 

Anonymous poster hash: 30547...76a

Du kan få prøve på meg så skal jeg bedømme og rapportere tilbake. ;)

Nei vi er nok like forskjellige som dere. Vi trenger variasjon, tenning, stemning osv. Erfaringsnivå er også en betydelig faktor. Du kan ikke forvente at en 40 åring er like enkel som en 20 åring. 20 åringen har mest sannsynlig lite erfaring og kommer av alt. 40 åringen har mer erfaring og kjeder seg raskere av ting han har gjort tusen ganger før. Sex blir ikke kjedelig, men en vil ha mer og mer variasjon og utfordring ettersom tiden og erfaringene kommer og går. (Med mindre man går i sølibat).

Menn er nok i utgangspunktet ikke mer selvsikre enn dere heller, men vi er tvunget inn i en aktiv rolle og presse oss for at arten skal kunne fortsette.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...