Gå til innhold

Hvilket Kontantkort er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Maxma skrev (25 minutter siden):

Heisann.

Jeg lurer på en ting og det er, Hvilket kontantkort er best? Pris, dekning, tjenester/funksjoner og kundestøtte osv.

Rene hummer og kanari for å finne den rette. Blir forvirret.

Priser er vel nogenlunde likt hos operatørene, og dekning kommer jo an på hvor man bor.

Personlig synes jeg Talkmore er fint. Litt av grunnen er at max data pr. dag og pris på dette. Du kan også kjøpe datapakker eller ha fast datapakke pr. mnd. Du betaler ingenting om du ringer andre Talkmorekunder, og du kan få vervepremier.

Kundeservicen er upåklagelig om man har behov for dette.

Ps. jeg kan godt verve deg over, og du vil får kr. 250 i verve-velkomst av Talkmore.

Lenke til kommentar
Maxma skrev (På 5.8.2020 den 21.39):

Hvilket kontantkort er best? Pris, dekning, tjenester/funksjoner og kundestøtte osv.

Hva menes med best laves pris per mb? Dekningen er ganske lik om det er telenor eller telia sitt nett.

Kundeservice er vel kanskje telia best. Skal du bruke ringing eller mobildata mest? Kan du leve med utlands simkort?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Maxma skrev (16 timer siden):

Vil helst bruke mest mulig mobildata til rimeligste pris på kontantkort. Syns det er noe dyrt med mobildata på kontantkort.

Ringing tar jeg for det meste via Messenger og Whatsapp.

Du må si mer om hvordan du vil bruke abonnementet, hvor mye data du trenger osv.

Skal det brukes i periodevis på en hytte eller daglig i en mobiltelefon. Skal det ringes til utlandet eller ringes det lite i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Maxma skrev (11 timer siden):

Jeg skal bruke det personlig, daglig i min mobil. Skal ringe nokså lite. 

Vil vel bruke ca 8-10gb data mnd.

Da er det Chili, Talkmore og Mycall som gjelder.

Så fort du skal ringe litt vil Talkmore stikke av med seieren.

Selv vil jeg anbefale Talkmore da de har mulighet for faste datapakker, man kan selv velge hvor mye man vil fylle opp kortet med på flere forskjellige måter, kundeservice er svært bra. Siden man også får velkomstgave og eventuelle vervepremier topper de listen. Verdt å nevne er at de bruker Telenors nett. Som nevnt kan jeg verve deg så får du kr. 250 i vervepremie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...