Gå til innhold

Erfaringer med Dell.no?


Anbefalte innlegg

Hei,

Vurderer å kjøpe PC fra Dell.no. Når jeg prøver å ringe kundeservice om informasjon om produktet får jeg beskjed om å sjekke Dell.no. 
Da begynner jeg å lure, må man betale frakt om det er noe som er gale med produktet eller man ønsker angrerett av produkt? Og hvor enkelt er det å få tak i kundeservice om det faktisk er noe som er gale med maskinen og man ønsker å sende den inn for service? Har lest litt på facebook siden til Dell, og folk sier det er vanskelig å få kontakt med dem.

Har noen erfaringer med Dell.no?

Endret av pavllion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest den, og virker som siden er oversatt fra engelsk. Det står også at det er 2 års reklamasjonrett, er det ikke 5år på produkter som er ment til å vare i 5 år? Noen som har kjøpt fra Dell.no før og kan komme med sine erfaringer?

Endret av pavllion
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Jeg er i samme situasjon nå, prøver å få kontakt med Dell, men å få de i tale er veldig vanskelig. Har du en serviceforespørsel kan du bruke en digital løsning, men om du ønsker å snakke med en konsulent, få kjøpshjelp, så er løpet kjørt virker det som. I motsetning til f eks Tyskland hvor både kjøpshjelp og konsulenter er tilgjengelig via telefon eller chat.  Sist jeg handlet fra Dell for mange år siden var det kjøpshjelp og få her også,  noen å stille spørsmål til.  Jeg har hørt at servicenivået til Dell har blitt merkbart dårligere i hele Skandinavia, da Dell ikke prioriterer området stort sett i det hele tatt. Er dette bare rykter, eller er det noe i det ?  Jeg stiller samme spørsmål som trådstarter - er det noen som har erfaring med kjøp fra Dell/Dell.no i den senere tid ? Hvilke erfaringer har du gjort deg i så fall ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...