Gå til innhold

Billig bærbar fra Asus, men god nok?


Anbefalte innlegg

Hei

Er på utkikk etter budsjettbærbar til enkel hjemmebruk (office, nettsurfing og film - og gjerne Roblox for poden). Kom over denne tilsynelatende nye Asus-modellen hos Elkjøp til det som for meg ser ut som lav pris i forhold til oppgitte spesifikasjoner. Er det et kupp eller blir man lurt? Jeg har lite peiling på området og setter pris på innspill :)

 

Link Asus vivobook

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Omnithunder said:

Ikke nødvendigvis samme skjermytelse på 14" og 15". TN panel er som regel helt greit for enkel bruk som TS skisserer.

Det kan være, og det er sikkert ulike paneler på ulike varianter av modellen også. Fant en test på 14: https://www.techradar.com/reviews/asus-vivobook-14-x412 som ikke har mye godt å si om skjermen. Ville nok heller funnet en med IPS, da TN gir mye dårligere bilde enn IPS.

Lenke til kommentar

Takk for raske og gode svar! :) Man får jo sjelden mer enn man betaler for, og hvis det er skjermen som trekker ned prisen er det noe jeg kan leve med. Synes trege pc-er er mer irriterende en dårlig bilde til mitt bruk. Har en ny 24-tommer jeg kan koble til også. Jeg bestiller en, så får jeg heller komme tilbake med en oppdatering her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...