Gå til innhold

forbannelser og døde kjendiser


Anbefalte innlegg

Hei! Leser mye nyheter og av og til så står det skrevet om en kjent person som døde der og da. Av og til tidligere enn andre mennesker gjør. Så er saken. Kan det mennesket være forbannet av andre? Folk som ikke liker fjeset til kjendiser og så videre? For de kjente utretter ikke noe særlig i motsetning til vanlige arbeidsfolk og det kan gjøre noen skikkelige sinte. Og hva kan skje om noen innehar evnen og kunnskap til å kaste forbannelser og er frådende rasende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe .. morsom tanke. Men tja, hvis man tenker litt utenfor boksen, og tenker litt på ting som telepati og tankeoverføring, pluss at vi egentlig ikke er særlig vise som menneskehet enda, så er det ingen umulighet. Personlig tror jeg det er mye mer til livet enn vi foreløpig klarer å bevise. Kanskje det er sånn at vi emitterer annen type energi enn bare det vi kommuniserer med ord og kropsspråk? Vi vet at nøytrinoer passérer gjennom oss og all materie hele tiden. Dog dette er partikler som er "døde", så kan de visst klare å registrere dem med avansert teknologi, dog svært sjelden.

Jeg tror nok vi finner ut av dette i fremtiden.

Lenke til kommentar
tsetsefluen skrev (På 5.8.2020 den 3.10):

Hei! Leser mye nyheter og av og til så står det skrevet om en kjent person som døde der og da. Av og til tidligere enn andre mennesker gjør. Så er saken. Kan det mennesket være forbannet av andre?

Hvis du tenker det slik at f.eks. en eller flere personer her i Norge tenker stygt om en kjendis i USA og derved får denne kjendisen til å dø, så kan det kun skje i fantasiens verden. Men hvis du mener i den virkelige verden, så er svaret helt klart «nei».
 

tsetsefluen skrev (På 5.8.2020 den 3.10):

Folk som ikke liker fjeset til kjendiser og så videre? For de kjente utretter ikke noe særlig i motsetning til vanlige arbeidsfolk og det kan gjøre noen skikkelige sinte.

Ja, det er mange mennesker her i verden som er mer eller mindre sinte på andre med mer eller mindre god grunn.

 

tsetsefluen skrev (På 5.8.2020 den 3.10):

Og hva kan skje om noen innehar evnen og kunnskap til å kaste forbannelser og er frådende rasende?

Siden slike evner kun finnes i fantasien, står du fritt til å fantasere resultatene av det også. Hvis du fantaserer at noen har evnen til å gi andre kreft, så er det dette som skjer i fantasien din...

 

Taurean skrev (På 5.8.2020 den 4.41):

Hehe .. morsom tanke. Men tja, hvis man tenker litt utenfor boksen, og tenker litt på ting som telepati og tankeoverføring, pluss at vi egentlig ikke er særlig vise som menneskehet enda, så er det ingen umulighet.
...

Jeg tror nok vi finner ut av dette i fremtiden.

Jeg tror at også i fremtiden vil det finnes massevis av mennesker som lever i fantasiens verden og fortsetter å bruke de samme argumentene som du gjør.

Lenke til kommentar
tsetsefluen skrev (På 5.8.2020 den 3.10):

Hei! Leser mye nyheter og av og til så står det skrevet om en kjent person som døde der og da. Av og til tidligere enn andre mennesker gjør. Så er saken. Kan det mennesket være forbannet av andre? Folk som ikke liker fjeset til kjendiser og så videre? For de kjente utretter ikke noe særlig i motsetning til vanlige arbeidsfolk og det kan gjøre noen skikkelige sinte. Og hva kan skje om noen innehar evnen og kunnskap til å kaste forbannelser og er frådende rasende?

Så du tror at disse som driver med ganding går spesielt etter kjendiser? Har overnaturlige evner, men benytter de  på den idioten i Se og Hør? Grunnen til du hører om kjendiser er nettopp fordi de er kjendiser, de får oppslag i media når de går bort. Hvis du sammenligner kjendiser med ikke kjendiser som dør daglig, så er jeg ganske sikker på at de er i forsvinnende mindretall. Og skulle det være noen grunn til at de er yngre enn andre som dør (ikke veit jeg hvordan den statistikken vil se ut da jeg antar det dør mennesker i alle aldersgrupper hver eneste dag), så er det muligens andre årsaker. F.eks at de har enkel tilgang til livets nytelser og lever et usunt liv.

Ateist.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...