Gå til innhold

Baldur's Gate III utsettes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den holdninga der er så tafatt. og siden alle godtar det, så kan utviklere gi ti lanseringsdatoer, og ha utgivelse på den ellevte, årevis senere. og det synes, nesten alle spill blir jo utsatt. syns det blir for dumt. er jo bare markedsføring hele greia, har ikke noe med at dem ikke er ferdig med spillet, dette er så planlagt at man får det. leker med kundene er det de gjør. at dem ikke bare kan holde seg til en dato... men så er tydeligvis jeg i minoriteten når det kommer til dette..

Lenke til kommentar
Jaqoby skrev (12 timer siden):

den holdninga der er så tafatt. og siden alle godtar det, så kan utviklere gi ti lanseringsdatoer, og ha utgivelse på den ellevte, årevis senere. og det synes, nesten alle spill blir jo utsatt. syns det blir for dumt. er jo bare markedsføring hele greia, har ikke noe med at dem ikke er ferdig med spillet, dette er så planlagt at man får det. leker med kundene er det de gjør. at dem ikke bare kan holde seg til en dato... men så er tydeligvis jeg i minoriteten når det kommer til dette..

i dette tilfellet så er det jo early access og ikke full release. Eneste de hadde sagt før dette var Early access in august med en maybe bak pga corona. At early access blir utsatt noen uker bør på ingen måte være krise for noen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
17 hours ago, Linoran85 said:

Har ikke troen på at dette blir en verdig oppfølger til bg. 

Ikke et eneste element fremkaller noen følelse av at dette er et BG-spill bortsett fra navnet. Fra karakterskaping til dialog til estetikk til kameravinklene, UI'en og ikke minst combat .... Ingenting. Trist.

Helt enig i det. Det blir nok likevel kjøp her. Håp om at det blir bra til tross. 

Lenke til kommentar

Sykt skeptisk pga. jeg spiller gjennom Divinity serien nå. Eneren er utrulig lite engasjerende, men jeg håper toeren gir bedre forhåpninger til hva denne utvikleren kan få til med BG3.

Kjøp av BG3 blir det nok uansett... utfordringen spill som dette gir er altfor tilfredsstillende. Bonus hvis historien er bra, sjarmerende grafikk, ordentlig unikt gear, karakter utvikling som i BG1/BG2 og mer gøyale kamper.

Seriøst, bossene i divinity 1 er en vits ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...