Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fundamentet som siktes til i artikkelen ble dannet i Fifa 10, om jeg ikke tar fryktelig feil. De "store" overhalingene har vært migrasjoner på migrasjoner til tilpassede grafikkmotorer. Generelt piss lei av denne spillserien og betalingsmodellen deres.

Finnes det ingen petition på nett som går på å frastå kjøp inntil de gjør en real oppgradering av spillet?

Lenke til kommentar
sfenne skrev (1 time siden):

Finnes det ingen petition på nett som går på å frastå kjøp inntil de gjør en real oppgradering av spillet?

Usikker. Men blir ikkje kjøp på meg. Eg tenkte avvente til eg ser store endringa. Da har dei ikkje vist her vertfall. Små tweeks, oppå samme problemene. Dette er igrunn Fifa 20.0001.. Identisk med Fifa 20, berre med 1 meir finte (ein som kjem til å bli veeeeldig irriterende) og 1 ny feature der du kan styre løpet litt. 

Lenke til kommentar

Det eneste de kan gjøre for å "forbedre" denne serien er å revurdere hele FUT modellen. Den er kvalm, grådig og sikter seg stadig inn mot gambling med flere "spesielle" versjoner av spillerkort. De vet vel at barna det markedsføres mot er svak for dette. Inntil det er forbedret burde ingen kjøpe fifa, så slipper man å indirekte støtte denne praksisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...