Gå til innhold

Flere som røyker sigarer her?


Empress

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å røyke litt sigarer av kjedsomhet og jeg liker det fortsatt veldig godt, jeg prøvde å kutte det ut siden jeg er en sanger, jeg slet plutselig litt med å synge lyse toner på grunn av røykingen, men nå er jeg tilbake litt til å røyke igjen, jeg skal se om jeg kan unngå at det påvirker syngingen, men det er virkelig fantastisk å stå ute om kvelden i mørket og kjenne naturen rundt seg og den åpne himmelen og røyke litt, flere som syns det også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Røyka en del sigarer før .. mest når jeg drakk. Det gir en ekstra piff eller løft. Mye aroma i dem også, selv om det så klart er stor forskjell. Men for min del så ble det sånn at jeg synes det ødela smakssansen, begynte å puste tungt og følte det bare ikke var verdt det. Øker risiko for munn/halskreft også. Så for meg ble ikke risikoen verdt det lenger.

Men det er kanskje forskjell på å nyte litt i 5-15 minutter enn å sitte og puffe i 5-6 timer nesten konstant.

Det finnes tråder på forumet her om det også.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Jeg har røyka en del jeg å, Syntes det samme som deg med at det er koselig og sitte ute i mørket og bare nyte. Men så tenkte jeg etter hva annet jeg kunne gjøre i mørket og nyte på en annen måte da fant jeg ut av at kaffe var veldig koselig ta med seg et teppe, Kaffe og noe å spise på:) Så da ble det plutselig veldig enkelt og slutte. Er veldig dyrt og ødlegger kondis/ øker risiko for alderdom i tidlig alder og masse annet, Så anbefaler deg virkelig til og prøve det!! 

Lenke til kommentar
Susi&Tassen skrev (På 2.8.2020 den 12.26):

Jeg har røyka en del jeg å, Syntes det samme som deg med at det er koselig og sitte ute i mørket og bare nyte. Men så tenkte jeg etter hva annet jeg kunne gjøre i mørket og nyte på en annen måte da fant jeg ut av at kaffe var veldig koselig ta med seg et teppe, Kaffe og noe å spise på:) Så da ble det plutselig veldig enkelt og slutte. Er veldig dyrt og ødlegger kondis/ øker risiko for alderdom i tidlig alder og masse annet, Så anbefaler deg virkelig til og prøve det!! 

 

Hørtes koslig ut med teppe og sånt også da :)

Lenke til kommentar
Taurean skrev (På 2.8.2020 den 12.05):

Røyka en del sigarer før .. mest når jeg drakk. Det gir en ekstra piff eller løft. Mye aroma i dem også, selv om det så klart er stor forskjell. Men for min del så ble det sånn at jeg synes det ødela smakssansen, begynte å puste tungt og følte det bare ikke var verdt det. Øker risiko for munn/halskreft også. Så for meg ble ikke risikoen verdt det lenger.

Men det er kanskje forskjell på å nyte litt i 5-15 minutter enn å sitte og puffe i 5-6 timer nesten konstant.

Det finnes tråder på forumet her om det også.

 

Okei, jeg vil se om jeg finner disse trådene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...