Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mafia Trilogy kommer ikke i august ( iallefall ikke Mafia 1 remake ), det ble utsatt til 25 September.

Har enda ikke spilt Horizon Zero Dawn, gleder meg til å spille det første gangen på pc. Microsoft flight simulator blir også tøft å prøve. Gleder meg faktisk mest til demo av Tony Hawk's Pro Skater 1+2 remake. Er spent å se om det spillet klarer å levere på like bra feeling som de gamle Tony Hawk spillene.

Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster skrev (6 timer siden):

[klipp]Har enda ikke spilt Horizon Zero Dawn, gleder meg til å spille det første gangen på pc. [klipp]

Ja der har du da en perle i vente. Vakker, artig og stor verden samt karakterer som man nesten bryr seg like mye om som i tlou 1. Håper for dere som skal spille det på PC sin del at kampene/kontrollerne sitter like godt som på ps4. Morsomme og intense kamper mot maskinene, og i min meget begrensede ps4 samling er det helt klart det spillet hvor kontrolleren er på sitt beste. Meget smooth gameplay, håper det Ikke bli clunky med tastatur/mus. 
 

videre ser jeg frem til nyheter om bestilling/kjøp av early access. Klør litt etter å prøve bg3. Jeg har sett endel vids og frykter litt at de ikke makter å bringe tilbake sjarmen og banteren mellom karakterene som var helt rå i bg1 og som bioware har slitt med i DA. Men Larian har noen andre ess i ermet og ny dnd regler blir også moro.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
LarZen skrev (49 minutter siden):

En fin GamePass måned med Tell me Why og Flight Simulator. Men PC'n min kommer nok til å eksplodere idet jeg tar av...?

Rofl! holder ikke spec’en? ;) Samme som jeg tenker om Starfield en vakker dag for min del. Håper release treffer nærme green eller black fridag. ;) Langt imellom storspillene på PC med min smak og derav langt imellom oppgraderingene.

det sagt håper jeg ikke bg3 krever for mye... :hmm:

 

Lenke til kommentar

Noen som vet hva som gjorde at ITavisen følte at Ghost of Tsushima var for mye gammel oppskrift openworld? Det var den første jeg leste alle etter det har vært positive. Håper på rask release på ps5.

Ja bg3 er vel turbasert, men de er på det nåværende tidspunkt litt på en hybridløsninger der man ikke gir kommandoer til alle i partiet for hver tur eller noe sånt, men Ja det bør jo ikke kreve for mye.

 

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
maanemann skrev (3 timer siden):

Noen som vet hva som gjorde at ITavisen følte at Ghist of Tsushima var for mye gammel oppskrift openworld? Det var den første jeg leste alle etter det har vært positive. Håper på rask release på ps5.

Ja bg3 er vel turbasert, men de er på det nåværende tidspunkt litt på en hybridløsninger der man ikke gir kommandoer til alle i partiet for hver tur eller noe sånt, men Ja det bør jo ikke kreve for mye.

 

Ikke stol på de ITavisen skriver, se heller her : det er mye mer representativt. IT-avisen er en reklamebasert "avis" med mer reklame enn innhold. 

https://www.metacritic.com/game/playstation-4/ghost-of-tsushima.  <----- Bevis på at GOT er bra. Og ja det er bra! Jer er midt i storyen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...