Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil ha en FWB, hvordan gå frem?


Gjest b53e3...dd3

Anbefalte innlegg

Gjest b53e3...dd3

Jeg har lyst til å ha et "friends with benefits" forhold med en mann. En pulekompis. Jeg har aldri hatt det før. Har kun vært i to forhold, og hatt noen få ons. I forholdene har sexen vært bra og ons-sexen har vært dritt. Det har sikkert litt med tillit å gjøre, og at vi har kommunisert angående hva vi liker og ikke liker i senga osv. Jeg har ikke hatt sex på et par år pga jeg ikke vil ha ons og jeg vil ikke ha kjæreste heller. Men en å ha sex med derimot, det vil jeg gjerne ha.... Men hvordan fungerer sånne forhold? Hvordan går man frem? Det svært ideelle ville være om han også likte å se film, så kunne vi se film sammen og ligge sammen. Jeg er veldig glad i å se film og serier men syns det er kjedelig å se spesielt filmer alene. Så hadde jo vært fint om han syntes det var gøy også, i tillegg til å ligge med meg. Ikke at han er med og ser film bare for å ha sex etterpå. 

Jeg er veldig glad i lidenskapelig og "romantisk" sex. Mye kyssing, øyekontakt, der det kun er rom for oss to og ingen andre, fylt med begjær osv. Liker røff sex også. Men kan man ha slik "romantisk" sex med en pulevenn? Og hvor finner jeg en slik venn? Jeg regner med tinder, men hva bør jeg skrive i bioen? Bør jeg skrive hvor høy jeg er og legge ut bilde av meg selv i helfigur (dristig? ikke dristig?)? Er det nok å skrive "ikke ute etter forhold", skjønner menn hva jeg vil da? 

Setter stooor pris på svar. Jeg er en 25 år gammel kvinne. 

Anonymous poster hash: b53e3...dd3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest b53e3...dd3

Må legge til at jeg ikke bare liker sånn sex, jeg liker å prøve nye ting og jeg liker å eksperimentere med leketøy. Kan ha sex andre steder enn på soverommet og sofaen. Jeg er nysgjerrig! I ene forholdet mitt utforsket vi aldri noe og hadde kun sex på soverommet, mens i det andre utforsket vi en del, men det er en del år siden. Var mitt første forhold. 

Anonymous poster hash: b53e3...dd3

Lenke til kommentar
Gjest b53e3...dd3
barnes12 skrev (43 minutter siden):

Du høres ut som drømme-dama for veldig mange menn du. 

På hvilken måte? Postet samme innlegg på kvinneguiden. Der fikk jeg beskjed om at et FWB forhold ikke er å leke kjæreste. Det er ikke poenget her heller, men jeg trenger en mellomting. Å bare møtes for å ha sex høres kjedelig ut, det å ha en felles interesse på si kan jo i verste fall bare gjøre sexen/relasjonen bedre? Vil ikke ha kjæreste pga jeg er lei av utroskap og at lojaliteten min blir misbrukt. Så tenker å prøve denne typen forhold/relasjon. 

Anonymous poster hash: b53e3...dd3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234

Hmm, for en del av oss er sex uten forpliktelser bare en fordel. Da er det en forutsetning at du kan skille følelser fra sexen. Da kan du altså treffes for å ha sex, spise middag eller gjøre noe annet sammen. Jeg går da ut i fra at dere kan treffe andre, slik at dere ikke låses til hverandre som et kjærestepar. Jeg vet at dette er vanskelig, mange kan mene at det nesten er en umulighet. 
 

Det er selvsagt synd at du har opplevd utroskap, men du må huske på at det finnes mange menn der ute som klarer å være monogame. 

Lenke til kommentar
Gjest 96d1f...fe2

Mann på 29 her,

Jeg tenker akkurat det samme som deg. Du ønsker deg en typisk "Søndags kjæreste" som du ser film\spiser middag med samt at dere bruker hverandre for sex. Det er nok mange som ønsker det samme, men det er muligens vanskelig å finne da det blir vanskelig å spesifisere dette helt uten videre : )

Skulle du finne en er det derimot ikke en dans på roser da det som regel alltid ender med at den ene eller den andre forelsker seg.. så blir det drama, sjalusi og alt det der igjen :)

Vil det ha noe å si for deg at motparten har flere han gjør det samme med?
Kunne du tenkt deg å hatt flere slike som du kun ser film \ har sex med ?

Anonymous poster hash: 96d1f...fe2

Lenke til kommentar
Gjest b53e3...dd3
barnes12 skrev (4 minutter siden):

Hmm, for en del av oss er sex uten forpliktelser bare en fordel. Da er det en forutsetning at du kan skille følelser fra sexen. Da kan du altså treffes for å ha sex, spise middag eller gjøre noe annet sammen. Jeg går da ut i fra at dere kan treffe andre, slik at dere ikke låses til hverandre som et kjærestepar. Jeg vet at dette er vanskelig, mange kan mene at det nesten er en umulighet. 
 

Det er selvsagt synd at du har opplevd utroskap, men du må huske på at det finnes mange menn der ute som klarer å være monogame. 

Jeg går da utifra at romantisk/lidenskapelig sex kan bli vanskelig når der ikke er følelser tilstede? Jeg har faktisk ikke peiling. Som sagt har mine one night stands vært elendige. Opplevde de liggene kun som at mannen ville tømme seg og at han brydde seg om meg i særs liten grad. Jeg tenker at om mannen vil møte andre så kan han jo det, men å ha sex med andre er kanskje ikke aktuelt - ønsker ikke bruke kondom og at han skal dyppe seg i andre samtidig som han ligger med meg, det syns ikke jeg er ålreit. 

Merker jeg sliter litt med å definere hva jeg vil her. Jeg vil ha bra sex med en fyr som bryr seg om meg, men jeg vil ikke ha kjæreste.... ? 

 

Gjest 96d1f...fe2 skrev (2 minutter siden):

Mann på 29 her,

Jeg tenker akkurat det samme som deg. Du ønsker deg en typisk "Søndags kjæreste" som du ser film\spiser middag med samt at dere bruker hverandre for sex. Det er nok mange som ønsker det samme, men det er muligens vanskelig å finne da det blir vanskelig å spesifisere dette helt uten videre : )

Skulle du finne en er det derimot ikke en dans på roser da det som regel alltid ender med at den ene eller den andre forelsker seg.. så blir det drama, sjalusi og alt det der igjen :)

Vil det ha noe å si for deg at motparten har flere han gjør det samme med?
Kunne du tenkt deg å hatt flere slike som du kun ser film \ har sex med ?

Anonymous poster hash: 96d1f...fe2

Nettopp. 

Jeg ønsker kun èn å forholde meg til, og vil jo helst at han skal ha sex kun med meg også. Da trenger vi ikke bruke kondom osv (jeg går på pillen). Men det blir nok for mye å kreve, og jeg ser at det her kan utvikle seg til et potensielt sjalusidrama om noen av oss skulle bli forelska. Men man kan jo ha følelser for hverandre uten å være forelsket? 

Anonymous poster hash: b53e3...dd3

Lenke til kommentar
Gjest 96d1f...fe2

Jeg var i et slikt "bekjentskap" som jeg kaller det
Typisk søndags kjæreste.

Det var egentlig perfekt, helt til jeg selv fikk mer følelser og ville mer.. 
Nå er jeg i et forhold på 2 år uten sex.. hadde egentlig vært bedre å vært singel

Et tips til deg er derimot å si eksakt hva du ønsker å ta det derfra.. Ikke gå rundt grøten 
Skulle nå tro det var nok av folk som ville se film, kose å ha sex uten noe mer forpliktelser. 

Anonymous poster hash: 96d1f...fe2

Lenke til kommentar
Gjest b53e3...dd3
Gjest 96d1f...fe2 skrev (6 minutter siden):

Jeg var i et slikt "bekjentskap" som jeg kaller det
Typisk søndags kjæreste.

Det var egentlig perfekt, helt til jeg selv fikk mer følelser og ville mer.. 
Nå er jeg i et forhold på 2 år uten sex.. hadde egentlig vært bedre å vært singel

Et tips til deg er derimot å si eksakt hva du ønsker å ta det derfra.. Ikke gå rundt grøten 
Skulle nå tro det var nok av folk som ville se film, kose å ha sex uten noe mer forpliktelser. 

Anonymous poster hash: 96d1f...fe2

Da er det bare å gå mann... Meg og min forrige eks hadde ikke verdens beste sexliv. Jeg fikk ikke utfolde meg slik jeg ønsket og jeg var ikke 100% trygg på han. Vi slutta å ha sex 1 år før bruddet.. Når man slutter med sexen så går det bare en vei. Takk for svarene dine forresten. :) 

Anonymous poster hash: b53e3...dd3

Lenke til kommentar
Gjest b53e3...dd3 skrev (1 time siden):

Merker jeg sliter litt med å definere hva jeg vil her. Jeg vil ha bra sex med en fyr som bryr seg om meg, men jeg vil ikke ha kjæreste.... ?

Ja, er redd du vil ha i både pose og sekk. Det tror jeg blir vanskelig. FWB + eksklusivitet = forhold, for de aller fleste.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest b53e3...dd3
Uderzo skrev (24 minutter siden):

Ja, er redd du vil ha i både pose og sekk. Det tror jeg blir vanskelig. FWB + eksklusivitet = forhold, for de aller fleste.

Bleh. Da får jeg bare klare meg uten sex, eller håpe på et bra ons neste gang jeg er på byen. :D

Anonymous poster hash: b53e3...dd3

Lenke til kommentar
Gjest 96d1f...fe2
Gjest b53e3...dd3 skrev (39 minutter siden):

Da er det bare å gå mann... Meg og min forrige eks hadde ikke verdens beste sexliv. Jeg fikk ikke utfolde meg slik jeg ønsket og jeg var ikke 100% trygg på han. Vi slutta å ha sex 1 år før bruddet.. Når man slutter med sexen så går det bare en vei. Takk for svarene dine forresten. :) 

Anonymous poster hash: b53e3...dd3

Har kid, så jeg "kan" ikke gå.. eller jeg ønsker ikke å gå 
Lever i håpet om at det kan bli bedre eller at det blir et åpent forhold hvor jeg kan få meg en FWB som du leiter etter : ) (med godkjenning ofcourse) 

Anonymous poster hash: 96d1f...fe2

Lenke til kommentar
Gjest b53e3...dd3
Gjest 96d1f...fe2 skrev (1 minutt siden):

Har kid, så jeg "kan" ikke gå.. eller jeg ønsker ikke å gå 
Lever i håpet om at det kan bli bedre eller at det blir et åpent forhold hvor jeg kan få meg en FWB som du leiter etter : ) (med godkjenning ofcourse) 

Anonymous poster hash: 96d1f...fe2

Håper det ordner seg for deg :) 

Anonymous poster hash: b53e3...dd3

Lenke til kommentar
Gjest 96d1f...fe2
Gjest b53e3...dd3 skrev (1 minutt siden):

Håper det ordner seg for deg :) 

Anonymous poster hash: b53e3...dd3

Håper du finner det du vil ha  : ) 
Det er håp for alle har jeg hørt!

Anonymous poster hash: 96d1f...fe2

Lenke til kommentar
Gjest b53e3...dd3
Gjest 96d1f...fe2 skrev (1 minutt siden):

Håper du finner det du vil ha  : ) 
Det er håp for alle har jeg hørt!

Anonymous poster hash: 96d1f...fe2

Det jeg vil ha er tydeligvis en kjæreste og det kommer ikke til å funke. Så jeg får step up my ons game i stedet. ? Etter min erfaring er det kald og kjølig sex der målet for mannen er å tømme seg mens jeg bare trenger nærheten av en fyr. Alt vi damer må spre beina for. :D

Anonymous poster hash: b53e3...dd3

Lenke til kommentar
Gjest b53e3...dd3 skrev (26 minutter siden):

Det jeg vil ha er tydeligvis en kjæreste og det kommer ikke til å funke. Så jeg får step up my ons game i stedet. ? Etter min erfaring er det kald og kjølig sex der målet for mannen er å tømme seg mens jeg bare trenger nærheten av en fyr. Alt vi damer må spre beina for. :D

Anonymous poster hash: b53e3...dd3

Synes synd på deg egentlig..hørres ut som du har hatt et usedvanlig dårlig utvalg av menn :)
Er nok av dem som synes kosen er nærmest like viktig som sexen.. 

Nok vanskelig å finne dem typisk på byen hvor tøm og røm er det som "normen" ønsker seg..

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest b53e3...dd3
MrMidget skrev (1 time siden):

Synes synd på deg egentlig..hørres ut som du har hatt et usedvanlig dårlig utvalg av menn :)
Er nok av dem som synes kosen er nærmest like viktig som sexen.. 

Nok vanskelig å finne dem typisk på byen hvor tøm og røm er det som "normen" ønsker seg..

Min første kjæreste var helt fantastisk. Vi hadde nydelig sex, eksperimenterte mye osv. Han brydde seg om meg og jeg om han. Hadde det ikke vært for at han har dame nå så hadde jeg gjort alt for å havne til sengs med han igjen. 

Anonymous poster hash: b53e3...dd3

Lenke til kommentar

Er vel bare til å gå på tinder? 99% av menn vil ha et sånn forhold mens de er single. Å "fake" lidenskapelig sex er jo ikke vanskelig. Det fleste av oss menn har lært dette innen vi er femten. Noen ganger føler vi også for å "kose".

Eneste problemet er sikkert at bortimot 99% av de samme folka er for emosjonelt umodne til å være klare å ikke bli forelsket og utvikle div eiesjuker og usikkerhet ifbm sjalusi, men da er det vel ikke være enn å gå over til neste av de ti tusen villige på tinder. Etterhvert lærer du deg sikkert faresignalene sånn at du kan bytte partner før eiesjuka melder seg.

 

Nå høres problemstillingen neste ut som trolling iom at det virker så lettløst, men nå jeg jo jeg mann så jeg har bare meg selv å måle etter. For alt jeg vet er ALLE andre menn psycho - men Jeg tviler. Mest sannsynlig er de fleste som meg.

Jeg er også der at jeg ikke er så fan av ONS. Kvinner flest deler ikke min lyst på hverken hyppighet eller variasjon og jeg har såpass høye krav til sexpartner (dvs kjemi, ikke utseende) at det er bortimot umulig å finne noe bra "just for fuck sake". Jeg har hatt et par fwb og det har for meg funka helt fint. 

Hvis dette er et problem for deg mistenker jeg at det isåfall er fordi du ikke er ærlig nok. Man ser f.eks de på tinder som skriver i profilen sin at de bare er ute etter knullevenn. Da er det jo åpenbart og lett for mannen å vite hva en går inn i også er det bare opp til deg å lære deg å være kynisk nok til å sortere de desperate fra de rasjonelle.

Jeg er singel igjen og er ute etter et fwb. Jeg har få kvinnelige venner og de jeg har historie med har kjærester atm så jeg holder på å pleie en ny bekjentskap fra scratch nå. Det er via en av disse dating appene vi ble kjent hvor hun var åpen på at hun i første omgang kun var ute etter en fast sexpartner. Avhengig av hvor du bor så burde det jo være pissenkelt, bortsett fra om du bor i en av disse gudsforlatte øde områdene der jeg bor. Men jeg antar det ikke finnes et sted på denne jord hvor en KVINNE vil oppleve tørke :p

Endret av Corp Por
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har hatt en pulevenn i åtte år snart. Det har fungert på en utmerket måte. Det går kanskje litt for lang tid mellom hver gang vi møtes. I tiden mellom «puletreffene» kommuniserer vi på nettet. Vi diskuterer og rådfører med hverandre. Vi planlegger neste treff og hva vi skal «prøve eller teste». Vi er fult på bølgelengde og kjemien passer perfekt. Vi har blitt veldig trygge på hverandre og holder koken med å fortelle om hva vi drømmer og fantaserer om. Om jeg ønsker at hun skal ha noe spesielt på seg, så ordner hun det. Er det spesielle «leker» så fikser vi det også. Vi har begge lang erfaring så vi vet hva vi vil. Vi vet også hvor grensene går. Jeg ønsker henne god natt hver kveld. Det har blitt mange gode stunder. Hadde jeg vert ledig så skulle du fått prøvd.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...