Gå til innhold

Half-sized rack server med 3.5" lagring


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg leter etter en rackmountable mediaserver som er half-sized (maks. 58 cm dyp for min del),

og som har støtte for 3.5" lagring (helst mer enn 5 slots).

Det kan godt være bare kabinettet, eller en brukt barebone server.

Har lett lengde, blant annet så har ikke bargainhardware noe passende.

 

Noen her som vet om noe?

 
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
mobile999 skrev (På 6.8.2020 den 12.03):

Logic Case SC-2306* (2u, 19", 55cm dyp, 6 hot-swap)

Norco DS-12D (2u, 19", 48 c,\m dyp, 12 hot-swap)

Logic Case har en 4u med 4 hot-swap (40cm dyp).

Det finnes også noen 16.9" bredde med 4 eller 6 hot-swap (Logic Case, Norco) samt noen uten hot-swap.

 

Disse er perfekte, men finner ingen steder som har noe av dette på lager. Logic Case sliter med levering, og ServerCase har sluttet å levere til Norge, men er uansett tom for Logic Case.

Lenke til kommentar
mobile999 skrev (På 22.8.2020 den 0.08):

Computersalg har FANTEC SRC-2080X07.

Den kan muligens bestilles hos euro-tec.

Ser ut som kabinettet FANTEC SRC-2080X07 passer fint. Men tilhørende rack-kit FANTEC SRC-SR20 tror jeg akkurat ikke passer, ettersom det står på Fantec sin side at den bare støtter 51-86cm. Skulle gjerne hatt 50cm rail-kit.

I rackskapet mitt har jeg for øyeblikket dette installert:

Lenke til kommentar

Chieftec RSR-190 er oppgitt til approx. 50cm på den offisielle produktnettsiden.

Jeg tror det blir vanskelig å finne en løsning dersom du ikke kan få tilpasset slik at du kan bruke fantec skinna i skapet, f.eks. spacere for å forlenge noen mm. (Hva er egentlig problemet?)

Fantec produktene kan forresten handles til hyggelig pris hos amazon i Tyskland.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...