Gå til innhold

AP - Rød Grønn regjering - skjer ikke...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støre er en politiker som aldri bør få politisk makt og fører tullepolitikk. Han er ikke for friheter for folket, og om det var opp til Støre ville religionskritikk ha vært ulovlig idag. 

Quote

I 2009 var Ap-leder Jonas Gahr Støre en av statsrådene i den rødgrønne regjeringen som ville gjøre angrep på religion straffbart. – Jeg kunne leve med det kompromisset, sier Støre i dag.

Jeg vet ikke med deg, men jeg ville ikke at staten diktere hva jeg skal tenke og ytre meg rundt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Nyidag skrev (6 timer siden):

Sukk, Støre ødelegger og ødelegger, så lenge Støre står i front sammen med,Tajik og Giske  tilbake på toppen i AP, vil AP ikke komme til regjering igjen. Hvorfor kan de ikke forstå det.

Støre blir statsminister i 2021. Ap, Sp og SV danner regjering, med MDG og Rødt som støtteparti. Evt. går MDG i regjering. Alt blir som før bortsett fra at driften av offentlig sektor blir noe dyrere; skattene går opp.

En del oljeprosjekter blir også stanset. 

Lenke til kommentar
Vaniman skrev (1 minutt siden):

Støre blir statsminister i 2021. Ap, Sp og SV danner regjering, med MDG og Rødt som støtteparti. Evt. går MDG i regjering. Alt blir som før bortsett fra at driften av offentlig sektor blir noe dyrere; skattene går opp.

En del oljeprosjekter blir også stanset. 

Bra observert. Det blir neppe store forandringer, siden det er for mange som nyter godt av dagens system at store omveltninger trolig ikke vil skje. 

Lenke til kommentar
Vaniman skrev (På 30.7.2020 den 19.28):

Støre blir statsminister i 2021. Ap, Sp og SV danner regjering, med MDG og Rødt som støtteparti. Evt. går MDG i regjering. Alt blir som før bortsett fra at driften av offentlig sektor blir noe dyrere; skattene går opp.

En del oljeprosjekter blir også stanset. 

Så samme som før bare jævligere? Flott ?

Ja, dessverre så tror jeg at Tåkefyrsten blir statminister i 2021. Jeg håper det ikke, men blir ikke overrasket. Har faktisk vurdert sterkt om jeg for første gang i mitt liv skal stemmer Høyre sånn at jeg gjør min "borgerplikt" og er med å stoppe dannelsen av regjeringen: Høye Skatter og Lett Krenket 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...