Gå til innhold

Har Viaplay økt kostnadene sine?


Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om andre har opplevd økt kostnad på viaplay sitt abonnement Viaplay Total?

Jeg har betalt 119 kroner fast over en lang periode, men så at det var trukket 329 kroner nå, i tillegg til at dette nå er satt som ny pris for samme abonnement. Samtidig kan jeg ikke se at jeg har mottatt varsel om dette fra Viaplay (har sjekket mail), så da lurer jeg på om det er noe jeg har gått glipp av? Jeg har sendt Viaplay mail, men har ikke fått svar enda.

Er det noen som vet noe? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blesten_i_vesten skrev (2 minutter siden):

Jeg bare lurer på om andre har opplevd økt kostnad på viaplay sitt abonnement Viaplay Total?

Jeg har betalt 119 kroner fast over en lang periode, men så at det var trukket 329 kroner nå, i tillegg til at dette nå er satt som ny pris for samme abonnement. Samtidig kan jeg ikke se at jeg har mottatt varsel om dette fra Viaplay (har sjekket mail), så da lurer jeg på om det er noe jeg har gått glipp av? Jeg har sendt Viaplay mail, men har ikke fått svar enda.

Er det noen som vet noe? 

Jeg har betalt 300 kroner en god stund nå, og før det betalte jeg 200-250. Hatt det lenge selv. Sikker på at du ikke hadde kampanjepris eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...