Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er norske menn så sjenerte og har så dårlig selvtillit?


Anbefalte innlegg

Larzen_91 skrev (11 timer siden):

Ja, det var et direkte svar til det du skrev i foregående innlegg, der du fremstår sykelig opptatt av å ha blitt avvist, for deretter å føle at du måte tilbake til landet for å erobre kvinnfolk igjen. Ikke at jeg er noe psykolog, da.

Liker du og bli avvist av damer? eller og tape i div konkurranser? ?

For meg så føles det som et knallhardt slag i trynet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, nå konstruerer du bare stråmenn å diskutere mot. Jeg har også blitt avvist, spurte en gang for en del år siden ut ei som jobba på et kjøpesenter. Ble høflig avvist, hun hadde type. Forskjellen er at jeg da aksepterte dette og gikk videre med livet, snarere enn å tenke at "for å få en slags hevn må jeg nå knulle alle damer i dette kjøpesenteret". Det er en, etter min mening, usunn holdning. Det virker som at du rett og slett ikke takler at ikke alle damer til enhver tid har lyst på deg, og/eller at egoet får seg en bulk. Om denne tråden også er til for å pleie eget ego kan man jo også spekulere i, men det blir jo nettopp det, spekulasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Larzen_91 skrev (6 timer siden):

Nei, nå konstruerer du bare stråmenn å diskutere mot. Jeg har også blitt avvist, spurte en gang for en del år siden ut ei som jobba på et kjøpesenter. Ble høflig avvist, hun hadde type. Forskjellen er at jeg da aksepterte dette og gikk videre med livet, snarere enn å tenke at "for å få en slags hevn må jeg nå knulle alle damer i dette kjøpesenteret". Det er en, etter min mening, usunn holdning. Det virker som at du rett og slett ikke takler at ikke alle damer til enhver tid har lyst på deg, og/eller at egoet får seg en bulk. Om denne tråden også er til for å pleie eget ego kan man jo også spekulere i, men det blir jo nettopp det, spekulasjon.

Nei det handler om å ha en vinnermentalitet. Det handler ikke om å ha sex med en spesifikk dame eller å ta hevn. Det handler om at når man møter en hindring her i livet/noe man ikke klarer, så gjør man det som skal til for å komme seg over det. Det er en sunn holdning enten det kommer til dating, styrketrening eller matematikk. Man aksepterer ikke å tape og man gir ikke opp. Detter man av hesten gjelder det å komme seg opp på den igjen med en gang.

Lenke til kommentar
Joeal88 skrev (12 timer siden):

Hva har egentlig flørting med likestilling å gjøre? Men jeg er slettest ikke bare ute etter sex, men jeg elsker damer og jeg kan aldri i verden få nok av vakre damer. Kvinnekroppen er som et rent kunstverk. Jeg føler at jeg alltid må en dame i nærheten (ikke bare for sex), men en vakker og sexy kvinne som jeg kan beføle, kysse, massere, klø på ryggen og føle lukten av håret hennes og den gode lukten fra parfymen hennes. Jeg fint sitte en hel kveld/natt og kose med damer uten og nødvendigvis ha sex, altså ha kroppskontakt og kysse henne en hel kveld/natt uten og ha sex. Et døgn uten damer i nærheten av meg er som ren tortur for min del.

Jeg har tidligere fortalt om den fantastisk vakre 21 år gamle vakre blondina, som jeg er småforelsket i og har fortsatt kontakt med. Men i kveld så var jeg nede på en lokal Meny butikk, og der kom det inn en utrolig vakker brunette iført sommerkjole. Jeg tok straks kontakt med henne etter at hun hadde snakka ferdig i mobilen, jeg ba henne ut i fredag kveld og vi gav hverandre vårt tlf nr.

Merkelig nok så har jeg aldri sett/lagt merke til denne fantastisk vakre brunetta tidligere ?

Hehe, mulig du anser deg selv for å være en vinner, men for meg så høres dette bare sykt ut. Jeg kan ikke forstå hvorfor du må ha flere forskjellige damer, for å tilfredstille din egen selvfølelse?  Høres slitsomt ut  å ha det evige jaget etter noen å klø på ryggen og lukte på, ihvertfall når man attpåtil hele tiden skal ha nytt, fresh meat. 

Flørting har ikke noe med likestilling å gjøre, per se. Men fremgangsmåten til norske menn ovenfor damer kan nok ha noe med det å gjøre.  Jeg tipper, uten å ha svaret, at norske (voksne) menn i større grad har respekt for kvinner, og ikke nødvendigvis har som mål å få seg ett ligg, men å finne en man kan ha noe meningsfullt med. For min del, blir jeg ikke lenger tent kun av det fysiske, kjemi og andre egenskaper er mye mer viktig, nå, enn da jeg var ung. 

Min sjekkerutine når jeg var ung, var rimelig enkel : Heisann, du var ganske pen, keen på å kline. Og det funka overraskende godt, selvom det er en fremgangsmåte jeg aldri i verden ville brukt å lenger

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Larzen_91 skrev (På 13.8.2020 den 4.58):

Nei, nå konstruerer du bare stråmenn å diskutere mot. Jeg har også blitt avvist, spurte en gang for en del år siden ut ei som jobba på et kjøpesenter. Ble høflig avvist, hun hadde type. Forskjellen er at jeg da aksepterte dette og gikk videre med livet, snarere enn å tenke at "for å få en slags hevn må jeg nå knulle alle damer i dette kjøpesenteret". Det er en, etter min mening, usunn holdning. Det virker som at du rett og slett ikke takler at ikke alle damer til enhver tid har lyst på deg, og/eller at egoet får seg en bulk. Om denne tråden også er til for å pleie eget ego kan man jo også spekulere i, men det blir jo nettopp det, spekulasjon.

Aksepterer man og bli avvist så har man en tapermentalitet. Kort og godt ?

Lenke til kommentar
Baranladion skrev (På 13.8.2020 den 11.48):

Hehe, mulig du anser deg selv for å være en vinner, men for meg så høres dette bare sykt ut. Jeg kan ikke forstå hvorfor du må ha flere forskjellige damer, for å tilfredstille din egen selvfølelse?  Høres slitsomt ut  å ha det evige jaget etter noen å klø på ryggen og lukte på, ihvertfall når man attpåtil hele tiden skal ha nytt, fresh meat. 

Flørting har ikke noe med likestilling å gjøre, per se. Men fremgangsmåten til norske menn ovenfor damer kan nok ha noe med det å gjøre.  Jeg tipper, uten å ha svaret, at norske (voksne) menn i større grad har respekt for kvinner, og ikke nødvendigvis har som mål å få seg ett ligg, men å finne en man kan ha noe meningsfullt med. For min del, blir jeg ikke lenger tent kun av det fysiske, kjemi og andre egenskaper er mye mer viktig, nå, enn da jeg var ung. 

Min sjekkerutine når jeg var ung, var rimelig enkel : Heisann, du var ganske pen, keen på å kline. Og det funka overraskende godt, selvom det er en fremgangsmåte jeg aldri i verden ville brukt å lenger

 

Slettest ikke. Du ser, jeg trenger ikke damer for og tilfredsstille min egen selvfølelse. Derimot så har jeg har alltid hatt sansen for vakre damer, og jeg er en åpen, sosial og flørtete type. Skjer ganske ofte at damer oppsøker meg, og at jeg høflig avviser dem dersom de ikke er innenfor min liga. Jeg har aldri måtte jobbe hardt for å få napp på damer.

Flørting har ikke noe med likestilling å gjøre i det hele tatt, er en viss forskjell på flørting og på f.eks ufrivillig tafsing. Jeg har aldri hatt som mål og bare få meg et ligg ved flørting, det oppstår som regel romanse med hver dame som jeg tar kontakt med - selv om jeg dumper de som oftest etter en kort periode. Norske menn er svært passive når det kommer til flørting/sjekking - selv amerikanske menn er langt mer direkte på dette området enn hva den typiske nordmann er.

På fester osv hvor alkohol er involvert så er det en annen helt tone, og spesielt under ungdomstiden. Men jeg sjarmerer damene på en trygg og sikker måte før vi forlater stedet, og jeg får ofte høre fra norske (ja, voksne) menn hvordan jeg alltid lykkes med damer.

Eneste svaret jeg har på det er at norske menn er generelt alt for passive/forsiktige når det gjelder flørting, og at damer foretrekker menn med selvtillit og aura.

 

Lenke til kommentar
Joeal88 skrev (2 timer siden):

Slettest ikke. Du ser, jeg trenger ikke damer for og tilfredsstille min egen selvfølelse. Derimot så har jeg har alltid hatt sansen for vakre damer, og jeg er en åpen, sosial og flørtete type. Skjer ganske ofte at damer oppsøker meg, og at jeg høflig avviser dem dersom de ikke er innenfor min liga. Jeg har aldri måtte jobbe hardt for å få napp på damer.

Flørting har ikke noe med likestilling å gjøre i det hele tatt, er en viss forskjell på flørting og på f.eks ufrivillig tafsing. Jeg har aldri hatt som mål og bare få meg et ligg ved flørting, det oppstår som regel romanse med hver dame som jeg tar kontakt med - selv om jeg dumper de som oftest etter en kort periode. Norske menn er svært passive når det kommer til flørting/sjekking - selv amerikanske menn er langt mer direkte på dette området enn hva den typiske nordmann er.

På fester osv hvor alkohol er involvert så er det en annen helt tone, og spesielt under ungdomstiden. Men jeg sjarmerer damene på en trygg og sikker måte før vi forlater stedet, og jeg får ofte høre fra norske (ja, voksne) menn hvordan jeg alltid lykkes med damer.

Eneste svaret jeg har på det er at norske menn er generelt alt for passive/forsiktige når det gjelder flørting, og at damer foretrekker menn med selvtillit og aura.

 

Hvorfor må du da hoppe fra dame til dame,og føler det som tortur hvis du ikke er sammen med en dame hver kveld? Jeg synes det høres både desperat og slitsomt ut? I tillegg har du ikke evner til å bygge ett sunt forhold, dette kan bli slitsomt når du blir eldre og det ikke blir så veldig lett å opprettholde denne driven du har.

Dersom du anser at din måte å gjøre ting på er det eneste rette, så ja... de aller fleste norske menn har ikke det samme målet, og vil vel da se ut som patetiske tapere i dine øyne.  

I den første fasen, så ja, selvtillit er viktig i ett møte med en dame, det argumenterer ingen imot, men over tid i et forhold ( her blir det kanskje vanskelig for deg å henge med) så er det mindre viktig, og andre egenskaper tar over. Der vil du slite litt, dersom du da ikke finner en dame som er villig til å ha en mann som oppfører seg som en hund i løpetid ovenfor alle andre vakre damer han ser. 

Selvtillit kan "bevises" på helt andre måter, enn hvem som drar flest damer ( som høres ut som en konkurranse fra ungdomsskolen) 

Capiche? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Joeal88 skrev (5 timer siden):

Eneste svaret jeg har på det er at norske menn er generelt alt for passive/forsiktige når det gjelder flørting, og at damer foretrekker menn med selvtillit og aura.

Det er ikke så lite land med masse mennesker her i Norge vet du..

avstandene mellom ting og tang er store, bortsett fra i f.eks. Oslo da.

Men f.eks. i Italia går du ut på gata i byen ser du folk er mer tett og oppå hverandre,

da er det lett å bare slenge ett "ciao bella" til en forbipasserende kvinne her og der.

Jeg lærte om dette i samfunnsfag faktisk noen år siden, i Norge har vi noe jeg tror de kalte for postboksmoralen..  

Historien går noe slik "Hansen og Larsen, bor på landet ved siden av hverandre, med 500m avstand. De må til samme sted for å hente posten sin. En dag treffer Hansen på Larsen når posten hentes og det spørres; Ja går det bra? Den andre svarer, Jo bare bra.. Neste dag skjer det samme igjen, samme spm. og det svares;  Jo bare bra fortsatt det samme.."

Du ser litt av poenget? selvsagt mener jeg ikke å dra dette eksempelet som en kam over alle her i hele landet..

Men det er faktisk ikke helt tull heller..

Derfor er det nesten ikke så rart at vi er som vi er.. vi er vokst opp på en annen måte, du ser vel det nå håper jeg.

Det er ikke like kult å vifte med løken og flørtinga hvis man bor i en by der etter kort tid mange kommer til å vite hvem du er og hva du har gjort.. hvis man driver å går helt crazy desp. mode på jenter fordi samfunnet vårt er relativt lite og mange kjenner mange pga. hvordan strukturen vår er bygd opp.

Så hva mener du at vi nordmenn burde gjøre egentlig?

Lenke til kommentar
Baranladion skrev (12 timer siden):

Hvorfor må du da hoppe fra dame til dame,og føler det som tortur hvis du ikke er sammen med en dame hver kveld? Jeg synes det høres både desperat og slitsomt ut? I tillegg har du ikke evner til å bygge ett sunt forhold, dette kan bli slitsomt når du blir eldre og det ikke blir så veldig lett å opprettholde denne driven du har.

Dersom du anser at din måte å gjøre ting på er det eneste rette, så ja... de aller fleste norske menn har ikke det samme målet, og vil vel da se ut som patetiske tapere i dine øyne.  

I den første fasen, så ja, selvtillit er viktig i ett møte med en dame, det argumenterer ingen imot, men over tid i et forhold ( her blir det kanskje vanskelig for deg å henge med) så er det mindre viktig, og andre egenskaper tar over. Der vil du slite litt, dersom du da ikke finner en dame som er villig til å ha en mann som oppfører seg som en hund i løpetid ovenfor alle andre vakre damer han ser. 

Selvtillit kan "bevises" på helt andre måter, enn hvem som drar flest damer ( som høres ut som en konkurranse fra ungdomsskolen) 

Capiche? 

Hvor har jeg påstått at jeg må hoppe fra dame til dame? ? Men ja jeg elsker og ha vakre damer rundt meg. Ikke for å være bråkjekk e.l. men jeg har aldri måtte slite for og finne attraktive kvinner. Har som tidligere nevnt vært i flere langvarige forhold, men etter en stund så blir man lei og vil ha noe nytt blod. Jeg beholder sjeldent en bil i mer enn 1-2 år om gangen, jeg foretrekker og prøve noe nytt. Jeg har hatt flere forhold med flere damer samtidig, men ettersom at jeg aldri har vært gift så anser jeg det ikke som utroskap.

Vi er alle ulike og alle har forskjellig syn på saker og ting. Men jeg mener at norsk kultur på mange måter ikke skaper vinnere. Jeg har bestandig stusset over hvor passive og forsiktige norske menn er når det gjelder flørting - vil påstå at selv svenske menn er bedre på dette området (Har mange svenske kollegaer). Og jeg vet ikke hvor ggr jeg har tenkt WTF? når en kompis/bekjent tar kontakt med damer. 

Damer tenner på selvtillit om du viser det på en spesifikk måte, og dame B liker som regel en annerledes approach enn hva dame A eller D gjør. Selv i forhold så foretrekker damer selvsikre og trygge mannfolk.

Handler ikke om noen konkurranse i det hele tatt.

?

Lenke til kommentar
Joeal88 skrev (19 minutter siden):

Ikke for å være bråkjekk e.l. men jeg har aldri måtte slite for og finne attraktive kvinner. Har som tidligere nevnt vært i flere langvarige forhold, men etter en stund så blir man lei og vil ha noe nytt blod. Jeg beholder sjeldent en bil i mer enn 1-2 år om gangen, jeg foretrekker og prøve noe nytt.

Det skipet har seilt for lenge siden :)

Joeal88 skrev (20 minutter siden):

Jeg har hatt flere forhold med flere damer samtidig, men ettersom at jeg aldri har vært gift så anser jeg det ikke som utroskap.

Det må jeg si er et ganske unikt synspunkt på hva utropskap er.
Den der tror jeg du er ganske alene om.

Du fremstår som en kvinnebedårer og det er ikke noe som, etter min mening, er noe å hige etter. Du har misforstått helt hvis du mener det burde være et mål her i livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Joeal88 skrev (9 timer siden):

Hvor har jeg påstått at jeg må hoppe fra dame til dame? ? Men ja jeg elsker og ha vakre damer rundt meg. Ikke for å være bråkjekk e.l. men jeg har aldri måtte slite for og finne attraktive kvinner. Har som tidligere nevnt vært i flere langvarige forhold, men etter en stund så blir man lei og vil ha noe nytt blod. Jeg beholder sjeldent en bil i mer enn 1-2 år om gangen, jeg foretrekker og prøve noe nytt. Jeg har hatt flere forhold med flere damer samtidig, men ettersom at jeg aldri har vært gift så anser jeg det ikke som utroskap.

Vi er alle ulike og alle har forskjellig syn på saker og ting. Men jeg mener at norsk kultur på mange måter ikke skaper vinnere. Jeg har bestandig stusset over hvor passive og forsiktige norske menn er når det gjelder flørting - vil påstå at selv svenske menn er bedre på dette området (Har mange svenske kollegaer). Og jeg vet ikke hvor ggr jeg har tenkt WTF? når en kompis/bekjent tar kontakt med damer. 

Damer tenner på selvtillit om du viser det på en spesifikk måte, og dame B liker som regel en annerledes approach enn hva dame A eller D gjør. Selv i forhold så foretrekker damer selvsikre og trygge mannfolk.

Handler ikke om noen konkurranse i det hele tatt.

?

Ja, du fremstår som en som hele tiden må kurtisere nye damer, feks det ene forholdet hvor du måtte ha 4 damer på si. Det høres sykt og slitsomt ut. Hvordan kan du påstå at Norsk kultur ikke skaper vinnere? Ja, vi læres i stor grad opp til at alle er like, og det skal være litt vanskelig å stikke seg ut. Men samtidig så har vi ekstremt lav grad av fattigdom, er ett av verdens rikeste land å bo i og er ett land veldig mange andre land bare kan se langt etter når det kommer til rikdom, levekår og trygghet.  Den store majoriteten av det norske folk er per def vinnere, dersom du skal sammenligne med andre land.  Så jeg vil si at nordmenn ikke liker at èn person skal være vinneren, vi vil ha med hele laget på å vinne. Synes det er ganske bra jeg. 

Hvis du ser på befolkning også, så vil jeg også si at vi er ganske gode på å skape vinnere sånn generelt, vi har fotballspillere i verdenstoppen, vi har forretningsfolk i verdenstoppen og vi er gode på utvikling osv, selvom vi kun har litt over 5 mill innbyggere

 

I ett trygt forhold, så foretrekker ikke kvinnfolk menn med selvtillit, dersom selvitlliten gjør at mannen oppfører seg sånn som deg. Spør hvem som helst norsk kvinne om det, hva slags mann vil du ha i et forhold. 

Men ja, i din egen lille verden, så er du nok en vinner :) Hurra! 

Endret av Baranladion
  • Liker 3
Lenke til kommentar
C_Buk skrev (På 12.8.2020 den 10.08):

Enig. Jeg har vært ute på en kopp kaffe og øl med kvinnelige kollegaer etter jobb jeg. Har også kjæreste fra før, så disse sosiale treffene har vært fordi vi har hatt mye å snakke om på jobb. Utrolig nok så er kvinner mennesker de også. Med interesser og unike personligheter. Dersom man blir klaget inn til sjefen på bakgrunn av sin tilnærming mot kvinnelige kollegaer, så tror jeg kanskje det er noe galt med tilnærmingen.

Personlig har jeg ikke så mye tid til å snakke med folk på jobb -- fordi jeg jobber på jobben, tenker så mye på jobb at det er lite ressurser i hodet til å trekke inn det sosiale livet, og holder det sosiale livet utenfor.

Slik sett blir jeg ikke kjent med folk på arbeidsplassen, men utenfor arbeidsplassen.
Og der er problemet:
Med samme tilnærming til begge kjønn, så blir jeg kjent med gutter og menn -- mens jeg ikke blir kjent med jenter, utenom jenter som er ute etter sex.

Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (4 timer siden):

Personlig har jeg ikke så mye tid til å snakke med folk på jobb -- fordi jeg jobber på jobben, tenker så mye på jobb at det er lite ressurser i hodet til å trekke inn det sosiale livet, og holder det sosiale livet utenfor.

Slik sett blir jeg ikke kjent med folk på arbeidsplassen, men utenfor arbeidsplassen.
Og der er problemet:
Med samme tilnærming til begge kjønn, så blir jeg kjent med gutter og menn -- mens jeg ikke blir kjent med jenter, utenom jenter som er ute etter sex.

Jobber du gjennom pauser, lunsj, julebord, jobbarrangementer, sommerfest eller hva enn annet som foregår på jobben? I så fall er jeg både imponert over arbeidsinnsatsen og blitt bekymret. 

Enten så er det tilnærmingen din det er noe galt med, eller så er du så fordømt sexy at kvinner kun vil ha sex med deg når du prater.

Og når du skriver at du bruker samme tilnærming til både gutter og jenter så ringer det mange røde varselslamper hos meg altså. Har du en fast tilnærming for å skaffe deg mannlige bekjente/venner? Det er noe spesielt. Mine vennskap blir til naturlig i forbindelse med min øvrige hverdag. Både med gutter og jenter.  

Jeg står fast på at dersom kvinnelig kollegaer er nødt til å melde deg inn til sjefen, så er sjansen stor for at du er litt "creepy". Det er ikke normalt å bli meldt inn til sjefen på bakgrunn av sin sosialisering med andre mennesker.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (10 timer siden):

Ja, du fremstår som en som hele tiden må kurtisere nye damer, feks det ene forholdet hvor du måtte ha 4 damer på si. Det høres sykt og slitsomt ut. Hvordan kan du påstå at Norsk kultur ikke skaper vinnere? Ja, vi læres i stor grad opp til at alle er like, og det skal være litt vanskelig å stikke seg ut. Men samtidig så har vi ekstremt lav grad av fattigdom, er ett av verdens rikeste land å bo i og er ett land veldig mange andre land bare kan se langt etter når det kommer til rikdom, levekår og trygghet.  Den store majoriteten av det norske folk er per def vinnere, dersom du skal sammenligne med andre land.  Så jeg vil si at nordmenn ikke liker at èn person skal være vinneren, vi vil ha med hele laget på å vinne. Synes det er ganske bra jeg. 

Hvis du ser på befolkning også, så vil jeg også si at vi er ganske gode på å skape vinnere sånn generelt, vi har fotballspillere i verdenstoppen, vi har forretningsfolk i verdenstoppen og vi er gode på utvikling osv, selvom vi kun har litt over 5 mill innbyggere

 

I ett trygt forhold, så foretrekker ikke kvinnfolk menn med selvtillit, dersom selvitlliten gjør at mannen oppfører seg sånn som deg. Spør hvem som helst norsk kvinne om det, hva slags mann vil du ha i et forhold. 

Men ja, i din egen lille verden, så er du nok en vinner :) Hurra! 

Wow det syns jeg var ganske bra sagt egentlig, ble nesten litt rørt jeg..

Det er jaggu godt vi har en sånn som deg.

Lenke til kommentar
tezzo skrev (På 16.8.2020 den 21.44):

Wow det syns jeg var ganske bra sagt egentlig, ble nesten litt rørt jeg..

Det er jaggu godt vi har en sånn som deg.

Damene som får meg er noen svært heldige kvinner ?

Jeg valgte og droppe den 26 år gamle brunetta som jeg nevnte for kort stund siden etter en natt, og nå så har jeg den 21 år gamle blondina hos meg igjen.

Lenke til kommentar
C_Buk skrev (På 16.8.2020 den 16.09):

Jobber du gjennom pauser, lunsj, julebord, jobbarrangementer, sommerfest eller hva enn annet som foregår på jobben? I så fall er jeg både imponert over arbeidsinnsatsen og blitt bekymret. 

 

Sitat

Enten så er det tilnærmingen din det er noe galt med, eller så er du så fordømt sexy at kvinner kun vil ha sex med deg når du prater.

Hvor har jeg beskrevet tilnærmingen min på en slik måte at du kan dømme..?
 

Sitat

Og når du skriver at du bruker samme tilnærming til både gutter og jenter så ringer det mange røde varselslamper hos meg altså. Har du en fast tilnærming for å skaffe deg mannlige bekjente/venner? Det er noe spesielt. Mine vennskap blir til naturlig i forbindelse med min øvrige hverdag. Både med gutter og jenter.  


Det var voldsomt til negative karakteristikker, basert på lite informasjon.
Ville du ha svar, eller bare rakke ned på andre..?


---

Og dette er en av grunnen til at norske menn fremstår så sjenerte:
Folk i Norge er ekstremt fordomsfulle og dømmende, og dømmer uten å vite eller forstå hva andre har opplevd.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...