Gå til innhold

Ghost of Tsuhsima-oppdatering byr på enda vanskeligere kamper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11 minutes ago, Walkyrje said:

lurer på om jeg er den eneste i hele verden som ble lei hele Ghost of Tsuhsima etter og ha spilt det i noen timer. 

Er pent og se på og noen av questene er bra. Men ble bare lei av løv og flotte farger :) 

Da skulle du spilt mer, du kommer til ikke like flotte steder. 

Lenke til kommentar
Knetten82x skrev (19 timer siden):

Hva er forskjellen på deluxe og standard versjon? Bør eg bruke 100 kr ekstra på deluxe? Og er spillet verdt 750 kr?

Takker for svar.

De ekstra 100 kr gir deg(tatt fra PS Store beskrivelsen):

- Ett oppgraderingspoeng (Technique point)
- Hachiman's Favor Charm
- Et skin sett, med ny rustning, sverd skin og sal til hesten
- En ny hest (brunfarge, jeg synes de standardhestene så finere ut)
- En rekke andre ting som digital art book, kommentarspor, tema til PS4

Det er absolutt ingen must for å nyte spillet til det fulleste. Jeg skaffet den fordi jeg ville ha artbook, jeg liker å se konseptkunsten, men jeg bruker ikke engang de andre tingene i spillet. Du får kulere rustning, sverd, hester og saler i standardutgaven, mener nå jeg.

Lenke til kommentar

 

Walkyrje skrev (På 28.7.2020 den 10.54):

lurer på om jeg er den eneste i hele verden som ble lei hele Ghost of Tsuhsima etter og ha spilt det i noen timer. 

Er pent og se på og noen av questene er bra. Men ble bare lei av løv og flotte farger :) 

Rart, dette er første open world jeg ikke går lei. Jeg unlocker alt på kartet og må utforske alt siden verdenen er så interessant. Missionene er også veldig variert med veldig bra story bak, jeg bryr meg om karakterne noe jeg aldri har gjort i Assassins Creed serien utenom AC2.

For meg er dette glatt game of the year og blant topp 3 siste 5-6 årene tror jeg. God of War syns jeg var en systemselger men det er også dette syns jeg. Men skulle likt å sett det på PC med mer fps og høyere teksturkvalitet!

Endret av Avean
  • Liker 2
Lenke til kommentar
kodama skrev (2 timer siden):

Du får kulere rustning, sverd, hester og saler i standardutgaven, mener nå jeg.

Du får også det utstyret som er i deluxe utgaven gjennom spillet, så om du ikke vil ha det som er utenfor spillet vil du ikke merke noen forskjell.

Lenke til kommentar
3 hours ago, Avean said:

 

Rart, dette er første open world jeg ikke går lei. Jeg unlocker alt på kartet og må utforske alt siden verdenen er så interessant. Missionene er også veldig variert med veldig bra story bak, jeg bryr meg om karakterne noe jeg aldri har gjort i Assassins Creed serien utenom AC2.

For meg er dette glatt game of the year og blant topp 3 siste 5-6 årene tror jeg. God of War syns jeg var en systemselger men det er også dette syns jeg. Men skulle likt å sett det på PC med mer fps og høyere teksturkvalitet!

Enig, syns faktisk historiene til Lady Adaci og Sensei karen er direkte spennende,  har ikke fullført enda,  men jeg er faktisk veldig spent på hvem det er som står bak dette mot Adaci, og hva den egentlige greia med Tomoie/sensei er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Iki skrev (20 timer siden):

Du får også det utstyret som er i deluxe utgaven gjennom spillet, så om du ikke vil ha det som er utenfor spillet vil du ikke merke noen forskjell.

Det var jeg ikke klar over, men synes det høres ut som god praksis av SuckerPunch. Har alltid vært lite fan av å selge inn kosmetiske "exclusives" låst til dyrere versjoner av et spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...