Gå til innhold

[FA Cup - Finale] Arsenal - Chelsea


Liquidkey

Hvilket lag vinner FA cupen?  

12 stemmer

  1. 1. Hvilket lag vinner FA cupen?

    • Arsenal
      10
    • Chelsea
      2

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 01. aug. 2020, 23:37

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Benbjo skrev (3 minutter siden):

Fyren scorer bare på Emirates, har 1 år igjen av kontrakten og ikke verdt å fornye. Han skal selges, men er neppe verdt mer enn 20m pund 

2 år.

Ellers ganske enig sett utenfra, men avhenger vel at man får noen inn. Fyren er 29 år så verdien synker kjapt nå. Han bør nok selges i januar eller neste sommer hvis det skal drives butikk.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
MartinF skrev (4 minutter siden):

Ingen stor kamp i dag, men vært meget solid siden restarten imo. At han skal selges er det dummeste jeg har hørt.

Tre nettkjenninger på ti kamper etter mars. Har vært generelt vært tam og usynlig i kampene. Hadde en solid kamp og det var mot Liverpool, men da var alt ved Arsenal kollektivt bra - dog liverpool  Hadde tatt ferie!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Benbjo skrev (4 minutter siden):

Mente både hans og Auba sin løper ut neste sesong? 

Ifølge Transfermarkt utløper Lacazette sin kontrakt 30. juni 2022.

Det gir ikke mening økonomisk å selge han i dette vinduet, men i januar eller neste sommer bør det vel cashes inn så ikke han går for småpenger eller sitter ut kontrakten og går gratis. Med mindre han plutselig blir mye bedre.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

3 mål, 3 assist, startet 7/10 kamper. 

Er selv litt splittet med laca. Kanskje jeg er litt naiv men jeg trur han med så mange flere har et vesentlig bedre nivå enn de har vist mye av denne sesongen. Synes Arteta sakte men sikkert får mer ut av spillerne. 

Kunne gjerne tenkte meg å se saka eller martinelli på kant og auba i midten. Men er vel en grunn til at to managere velger kjøre auba på kant. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...