Gå til innhold

[FA Cup - Finale] Arsenal - Chelsea


Liquidkey

Hvilket lag vinner FA cupen?  

12 stemmer

  1. 1. Hvilket lag vinner FA cupen?

    • Arsenal
      10
    • Chelsea
      2

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 01. aug. 2020, 23:37

Anbefalte innlegg

Alkan skrev (6 minutter siden):

Solskjær runkinga i norske medier er fortsatt helt vilt spør du meg, men det er kanskje ikke så rart. Helt sykt at en norsk trener styrer Man United, men det blir litt vel mye av og til.

Enig hadde du siktet til i starten. Etter det har de stort sett slengt seg på det som er skrevet i England, eller videreformidlet hva pundits sier. Kritikken og negativiteten ville ingen ende ta i høst og vinter i norske medier. Forskjellen er at de skriver utrolig mye og ofte om Solskjær.

En venn av meg skriver masteroppgave om temaet nå og har analysert over 1000 artikler. Kan bli artig å se resultatet :) 

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (8 minutter siden):

Synes de sluttet å hylle han hele tiden rundt våren 2019. Siden den tid har det bare vært enormt mye omtale og clickbait, men de norske mediene har kjørt samme kritiske linje som i England. Bortsett fra i det siste som det har gått veldig bra for han.

Hver gang man leser et aller annet om Man United i norske medier så står det Solskjær og ikke klubbens navn i overskriftene.. som f.eks: Sanco aktuell for Solskjær! Ellers så overvurderer norsk presse Solskjær langt mer enn hva britisk presse gjør med Lampard, ikke heller i Italia har jeg sett noe som er i nærheten av dette Solskjær hysteriet som vi ser i norsk presse.

Jeg står fast på at Solskjær ikke er god nok for PL.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Joeal88 skrev (Akkurat nå):

Hver gang man leser et aller annet om Man United i norske medier så står det Solskjær og ikke klubbens navn i overskriftene.. som f.eks: Sanco aktuell for Solskjær! 

Jepp, eller bare helt generelle saker om Premier League illustreres med et bilde av Solskjær. 

Som sagt er det ikke mengden jeg diskuterer på, det er hvordan han omtales. Det var på ingen måte noen hyllest da det gikk dårlig. Det negative blir forsterket like mye som det positive :) 

Men nok om det i denne tråden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
28 minutes ago, Snikpellik said:

Enig hadde du siktet til i starten. Etter det har de stort sett slengt seg på det som er skrevet i England, eller videreformidlet hva pundits sier. Kritikken og negativiteten ville ingen ende ta i høst og vinter i norske medier. Forskjellen er at de skriver utrolig mye og ofte om Solskjær.

En venn av meg skriver masteroppgave om temaet nå og har analysert over 1000 artikler. Kan bli artig å se resultatet :) 

Haha! Det er sykt artig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...