Gå til innhold

Trenger den vannrett/liggende hele tiden!


Anbefalte innlegg

Så herom dagen kjøpte jeg et Lenovo nettbrett til 3000 spenn med hva jeg mener å huske var en 10,3" skjerm.

Jeg aner ikke hvilken modell for jeg finner ikke noe "om denne enheten" på den.

Den fungerer veldig greit som en liten sidekick i hverdagen som man kan gjøre kjappe ting på mens man sitter og styrer med andre ting på PC'en.

MEN... jeg har min liggende fordi jeg liker det sånn... MEN... når noen ringer på messenger er skjermen ikke lengre vannrett men lodrett.
Dette er sykt irriterende siden den står i et vannrett stativ og må uansett gå inn og slå på den jævla "automatisk vinkel" greia på og fikse det til vanrett og så slå den jævla "automatisk vinkel" greia av igjen (som jeg ikke ser vitsen med siden messenger samtaler skifter vinkelen for SVARTE!!!).

Er det mulig å fikse dette?
Jeg vil ha den i liggende stilling for evig og alltid!! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes en app for å tvinge telefonen/nettbrettet til å vise vannrett (elelr loddrett). Jeg må ha den på nettbrettet mitt pga. en bug. Husker dessverre ikke hva den heter siden jeg ikek ahr nettbrettet her nå.

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.fameit.rotate_license&hl=en

De har en trial også hvis du vil teste først.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
sedsberg skrev (3 minutter siden):

Det finnes en app for å tvinge telefonen/nettbrettet til å vise vannrett (elelr loddrett). Jeg må ha den på nettbrettet mitt pga. en bug. Husker dessverre ikke hva den heter siden jeg ikek ahr nettbrettet her nå.

I siste video til DIY Perks på Youtube så bruker han en slik app. Så den i går. (Han bygger laptop av en telefon). Han pleier å oppgi alt han bruker.

Lenke til kommentar
sedsberg skrev (17 timer siden):

Det finnes en app for å tvinge telefonen/nettbrettet til å vise vannrett (elelr loddrett). Jeg må ha den på nettbrettet mitt pga. en bug. Husker dessverre ikke hva den heter siden jeg ikek ahr nettbrettet her nå.

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.fameit.rotate_license&hl=en

De har en trial også hvis du vil teste først.

Jævlig bra!
Takk skal du ha! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...