Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spesiell fetisj - tenning av klyster/tarmskylling


Yrbot

Anbefalte innlegg

Jeg har en spesiell fetisj som jeg tenkte å skrive om her, utifra en nysgjerrighet på om andre deler den.

Jeg er en mann på 33, som helt siden jeg var 19-20 år har hatt en sterk tenning på klyster, også kalt tarmskylling. Dette er en hemmelighet jeg har vært skikkelig flau over, men aldri helt har klart å slutte med. For de som er ukjent med dette, er det en medisinsk behandling som handler om å sprøyte vann inn gjennom rumpa og til tarmen. Typisk brukes dette mot forstoppelse og for å skylle tarmen ren.

Når jeg i ettertid ser bakover i livet, forstår jeg bedre hvorfor jeg utviklet denne uvanlige fetisjen, men likevel har jeg alltid sett på det som en veldig merkelig ting. Som barn hadde jeg nemlig for vane å holde tilbake avføring. Dette medførte naturlig nok masse problemer og frustrasjon, og ikke minst forstoppelse. For å løse dette fikk jeg ofte avføringspiller i maten og stikkpiller inn i rumpa. Den gangen hadde jeg selvfølgelig ingen begreper om seksualitet, men likte følelsene dette ga meg (både bæsjetrangen og behandlingene jeg fikk). I tillegg spiste jeg mye i oppveksten og likte følelsen av å bli stappmett.

Jeg hadde aldri hørt om klyster-sex før jeg leste noen artikler om det på Cupido da jeg var rundt 19 år gammel. På det tidspunktet var jeg veldig eksperimenterende på det seksuelle området, og hadde prøvd ut ulike anale sexleketøy en stund for meg selv. Jeg fant en nettbutikk og bestilte et sett med klysterutstyr. Det inkluderte en klysterbag til væske som henges opp, en slange som leder vannet inn i rumpa og en oppblåsbar klysterplugg til å hindre at vannet lakk ut av rumpa mens jeg ble fylt.

De første gangene jeg prøvde det, synes jeg det var en helt utrolig opplevelse. Jeg følte meg intenst kåt og fikk et skikkelig kick. Det ble raskt en vane, og noe jeg gledet meg til å gjøre på kvelder og i helger.

Etterhvert som jeg ble mer vant til følelsen, gikk det forbausende lett å øke volumet med vann. Det var en merkelig og intens opplevelse å se magen ese ut av alt vannet, slik at jeg så helt gravid ut. Fullhetsfølelsen, smerten og nytelsen var helt utrolig. Orgasmene mine ble også kraftig forsterket og følted annerledes og dypere. Etterpå, når jeg hadde sittet på do og presset ut alt sammen, følte jeg som oftest en sterk avslapning og eufori.

Det var i 20-årene da jeg var student at jeg praktiserte klyster-sex mest, men har fortsatt med det innimellom til i dag.
 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dubious skrev (2 minutter siden):

Faren med slik lek er at man blir avhengig av dette, og da mener jeg ikke på en god måte
Stor sjanse at du vil måtte gjøre dette resten av livet

Kan du forklare hvordan man eventuelt utvikler en avhengighet av dette?

Har du kjennskap til temaet?

Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 minutt siden):

Bare å Google "Enema" så får man opp drøssevis med sider som kan forklare slikt bedre enn hva jeg kan

Greit nok, men egen erfaring teller jo også en del, og jeg har ikke opplevd noen avhengighet eller andre problemer hittil.

Lenke til kommentar

Har lest meg opp på emnet tidligere da jeg har problemer med forstoppelse iblant, som oftest er selvforskyldt (Venter med å gå på do) og har da lest mye om emnet

Repeated Use
The repeated use of enemas can, over time, cause serious problems, such as:

Weakening the muscles of the intestine so you're dependent on enemas to have a bowel movement

A condition called hyponatremia or water intoxication, which is an imbalance of electrolytes that occurs when the body does not have enough sodium; in severe cases, it can cause confusion, seizures, and coma

Lenke til kommentar
Dubious skrev (4 minutter siden):

Har lest meg opp på emnet tidligere da jeg har problemer med forstoppelse iblant, som oftest er selvforskyldt (Venter med å gå på do) og har da lest mye om emnet

Repeated Use
The repeated use of enemas can, over time, cause serious problems, such as:

Weakening the muscles of the intestine so you're dependent on enemas to have a bowel movement

A condition called hyponatremia or water intoxication, which is an imbalance of electrolytes that occurs when the body does not have enough sodium; in severe cases, it can cause confusion, seizures, and coma

Takk for at du deler din informasjon, jeh forstår at du har satt deg inn i temaet som følge av forstoppelse.

Når det gjelder ditt andre poeng, vannforgiftning, kan det hindres ved å tilsette salt i vannet. Jeg bruker en spiseskje salt per liter, det tilsvarer omtrent 9 g/L som er fysiologisk konsentrasjon. Da hindrer man tapet av elektrolytter.

Når det gjelder svekkelse av tarm-musklene, så stemmer jo det. Men om man ikke gjør det for ofte er risikoen mindre. 

Dette med klyster er såpass lystbetont for meg at jeg ikke ønsker å slutte helt.
 

Lenke til kommentar

Man bør stresse ned på forhånd, for eksempel ved å lytte til musikk, lese litt eller ta et glass vin. Man kan legge et håndkle på senga og ligge der, eller bruke en treningsmatte (eller lignende) og ligge på gulvet. Etter å ha gjort ferdig klysterbagen med væske henger man den opp. Den bør henge omtrent 1-1,5 meter over der du ligger. En kleshenger eller hylle kan fungere greit som opphengingspunkt.

Man kan stå på alle fire, ligge på siden eller ligge på ryggen mens man mottar klysteret. Det viktigste er at man føler seg avslappet, og det kan være lurt å bytte posisjon underveis. Når man føler seg klar, kan man føre inn klysterpluggen som slangen er festet i. Det finnes mange ulike typer, men det er vanlig med oppblåsbare plugger man blåser opp når de er satt inn i endetarmen. På denne måten hindres vannet i å renne ut. En klype festet i slangen stenger vannstrømmen. Når man åpner den begynner vannet å renne inn.

I starten føler man en kriblende følelse når vannet begynner å strømme inn, ganske deilig egentlig. Og man får lett ereksjon. Og så litt etterpå kommer det en snikende fullhetsfølelse og metthetsfølelse, slik den man får etter å ha spist masse.

Lenke til kommentar

En bør som med alt annet i livet, utøve en forsiktighet og sunt fornuft når man eksperimenterer med å tilføre kroppen mekanisk/kjemisk påvirkning. Spesielt på plasser i kroppen der det ikke hører hjemme.
Grunnleggende vil det si at det bare er en plass på menn der ting skal inn - munnen, hos kvinner to - munnen og skjeden. Kroppen er ikke konstruert for å ta "input" andre plasser. Med det sagt gjennomfører vi det innenfor medisinen, men dette på en utprøvd måte der målet er undersøkelse eller behandling, selvsagt ikke som en fornøyelse.
Derfor må man vite hva man driver på med. Selvpåførte skader under seksuell eksperimentering, er ikke ukjent i helsevesenet. En del med varige mén.

Vær forsiktig.

Lenke til kommentar
Skandinav skrev (2 timer siden):

En bør som med alt annet i livet, utøve en forsiktighet og sunt fornuft når man eksperimenterer med å tilføre kroppen mekanisk/kjemisk påvirkning. Spesielt på plasser i kroppen der det ikke hører hjemme.
Grunnleggende vil det si at det bare er en plass på menn der ting skal inn - munnen, hos kvinner to - munnen og skjeden. Kroppen er ikke konstruert for å ta "input" andre plasser. Med det sagt gjennomfører vi det innenfor medisinen, men dette på en utprøvd måte der målet er undersøkelse eller behandling, selvsagt ikke som en fornøyelse.
Derfor må man vite hva man driver på med. Selvpåførte skader under seksuell eksperimentering, er ikke ukjent i helsevesenet. En del med varige mén.

Vær forsiktig.

Du har helt rett i at man må være forsiktig. Derfor har jeg lest endel om temaet i årenes løp, og vært forsiktig i min eksperimentering. 

Lenke til kommentar

To artikker som inspirerte meg til å prøve, var disse to på Cupido:

Klysterisk godt

Kåt med klyster til alle tider

Som beskrevet i siste artikkel, har klyster en veldig lang historie, også som erotisk fetisj. Her er et utdrag: 


Fransk 1700-tall er gullalderen for klyster, og det finnes også mye erotisk klyster-kunst fra denne tiden. Trenden i Paris var å parfymere vannet, og gjerne ta 3 - 4 klyster hver dag. Satiriske show fleipet med klysterbruken, og det var samtaleemne i salongene.


Det er ingen god grunn til å være flau over dette, selv om det selvfølgelig er litt sært og noe man neppe snakker om noe særlig.

Det ligger erogene soner også inne i tarmen, og når tarmveggene utvides av alt vannet blir man kåt. Med virkelig store vannmengder kan man få en ruslignende følelse, som av noen er blitt sammenlignet med å bli «høy». Det skyldes alle endorfinene som frigjøres når tarmveggen utvides så mye at det gjør vondt. Klyster kan dermed fungere som en fin liten virkelighetsflukt fra en stresset hverdag.

Lenke til kommentar

Greia er vel at man ikke skal vaske bort slimet som naturlig skal være der. Vasker man tarmen ofte risikerer man problemer med infeksjoner og forstoppelse, ikke?

Det var en periode for noen år siden da plutselig alle begynte å gå til tarmskylling helt til dette ble allmenn kjent. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Corp Por skrev (2 timer siden):

Greia er vel at man ikke skal vaske bort slimet som naturlig skal være der. Vasker man tarmen ofte risikerer man problemer med infeksjoner og forstoppelse, ikke?

Det var en periode for noen år siden da plutselig alle begynte å gå til tarmskylling helt til dette ble allmenn kjent. 

Jeg kjenner til de bekymringene du nevner, men synes de er veldig overdrevne.

Selv har jeg i perioder tatt klyster fra 3-5 ganger i uka uten å merke noen problemer med fordøyelse eller forstoppelse. Og i alle fall ikke noe tegn til infeksjon av noe slag.

Antakelig er det nok slik at folk er ulike, og enkelte tåler ikke slik behandling. Men tror ikke man bør generalisere for mye.

Tarmskylling har vært veldig populært i perioder som alternativ terapi, med den tanke å forhindre opphoping av gammelt slagg i tarmen ved å få den helt tom. Og dette tror jeg ikke er så dumt. Selv føler jeg meg ihvertfall oppkvikket og forfrisket av slik behandling.

 

Lenke til kommentar
Yrbot skrev (41 minutter siden):

Jeg kjenner til de bekymringene du nevner, men synes de er veldig overdrevne.

Selv har jeg i perioder tatt klyster fra 3-5 ganger i uka uten å merke noen problemer med fordøyelse eller forstoppelse. Og i alle fall ikke noe tegn til infeksjon av noe slag.

Antakelig er det nok slik at folk er ulike, og enkelte tåler ikke slik behandling. Men tror ikke man bør generalisere for mye.

 

Det er nok sant. Vi gjør det selv, men bare når vi skal ha særdeles mye fokus på det området. Jeg har ikke personlig merket noen bi-effekt, men det blir maks en gang i uka her i gården. (Jeg tenker kanskje dét er allerede for mye?)

Lenke til kommentar
Corp Por skrev (10 minutter siden):

Det er nok sant. Vi gjør det selv, men bare når vi skal ha særdeles mye fokus på det området. Jeg har ikke personlig merket noen bi-effekt, men det blir maks en gang i uka her i gården. (Jeg tenker kanskje dét er allerede for mye?)

Igjen tror jeg det er vanskelig å si om det er for mye. Man må nesten kjenne på seg selv og sin egen kropp om man trenger en pause eller å redusere hyppigheten. Som sagt har jeg ikke selv merket noe til de påståtte negative effektene. Snarere har jeg merket positive effekter som mer energi og letthet i kroppen.

 

Lenke til kommentar
Gjest 44cf7...73c

Du vil på sikt ødelegge tarmen med dette. Hilsen pleier på sykehjem som har møtt mange pasienter med ødelagt tarmsystem som følge av kontinuerlig bruk av diverse avføringsmiddel, deriblant klyster. Du vil ikke gå den veien mann.

Anonymous poster hash: 44cf7...73c

Lenke til kommentar
Gjest 44cf7...73c skrev (43 minutter siden):

Du vil på sikt ødelegge tarmen med dette. Hilsen pleier på sykehjem som har møtt mange pasienter med ødelagt tarmsystem som følge av kontinuerlig bruk av diverse avføringsmiddel, deriblant klyster. Du vil ikke gå den veien mann.

Anonymous poster hash: 44cf7...73c

Har det ingen betydning om man begrenser hyppigheten?

Hvilke negative virkninger skal man se etter?

Selv har jeg ikke opplevd noen negative effekter overhodet.

Lenke til kommentar
Gjest 44cf7...73c
Yrbot skrev (16 timer siden):

Har det ingen betydning om man begrenser hyppigheten?

Hvilke negative virkninger skal man se etter?

Selv har jeg ikke opplevd noen negative effekter overhodet.

Jeg tror nok irritabel tarm vil være den første negative virkningen. Jeg vil absolutt tro at å begrense hyppigheten vil forebygge et mer eller mindre ødelagt tarmsystem. Worst case scenario er jo at du ikke klarer å få av deg avføring uten avføringsmidler, men også at du sliter med å holde tilbake avføring. Jeg vet ikke nok om akkurat dette emnet til å uttale meg, det er nok forskjell på deg som gjør dette for seksuell nytelse, og pasienter som har brukt avføringsmidler hyppig for å få av seg avføring i en årrekke. 

Alt med måte sies det, bare vær forsiktig. Det sier seg selv at dette ikke er bra for tarmen på sikt, om det gjøres hyppig. At du ikke har opplevd negative effekter er bare bra. 

Anonymous poster hash: 44cf7...73c

Lenke til kommentar
Gjest 44cf7...73c skrev (2 timer siden):

Jeg tror nok irritabel tarm vil være den første negative virkningen. Jeg vil absolutt tro at å begrense hyppigheten vil forebygge et mer eller mindre ødelagt tarmsystem. Worst case scenario er jo at du ikke klarer å få av deg avføring uten avføringsmidler, men også at du sliter med å holde tilbake avføring. Jeg vet ikke nok om akkurat dette emnet til å uttale meg, det er nok forskjell på deg som gjør dette for seksuell nytelse, og pasienter som har brukt avføringsmidler hyppig for å få av seg avføring i en årrekke. 

Alt med måte sies det, bare vær forsiktig. Det sier seg selv at dette ikke er bra for tarmen på sikt, om det gjøres hyppig. At du ikke har opplevd negative effekter er bare bra. 

Anonymous poster hash: 44cf7...73c

Hva er symptomene på irritabel tarm?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234

Dæven. Hver sin lyst, sier nå jeg.

Jeg vet at tarmskylling har vært en populær aktivitet blant folk, de siste årene. Instituttene  som tilbyr dette, hevder jo selvsagt at dette sunt og bra for tarmsystemet. Men jeg vet at overdreven bruk av klyster og andre avføringsmidler, vil over lengre tid ødelegge den normale tarmfunksjonen. 

Jeg hadde nok tatt en vurdering på om dette er helt lurt, og tatt en vurdering på om jeg trenger hjelp til å slutte. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...