Gå til innhold

Har noen andre fått en oppdaterert venteliste ennå?


kavun221

Anbefalte innlegg

Jeg har sjekket samordnaopptak hverdag og ser ennå at jeg ikke har kommet lengre i ventelisten. Er usikker på om dette skyldes at ingen har svart nei eller at de ennå ikke har oppdateret den. Har spurt folk jeg kjenner og de er i samme situvasjon som meg. Lurte derfor på om det er noen andre som står på ventelisten i år som muligens har sett at ventelisten deres har oppdaterert seg. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får svar 29.juli.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vet jeg for svar 29 men lurte på om det var mulig å komme inn på et studie fra ventelisten før den 29.juli ved at ventelisten oppdatertes seg

Endret av kavun221
Lenke til kommentar

Jeg har vært på venteliste nr 2 siden hovedopptaket

Ganske frustrerende å bare måtte vente i usikkerhet :/
Har endelig klart å ta opp og bestå i fag slik at jeg har fått vitnemål (etter 3 år) og så kommer COVID og øker poenggrensen med 5 poeng så jeg ligger 0.1 poeng under 

Endret av yeayea
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...