Gå til innhold

Reise vekk i lang tid, rimelig måte å oppbevare sine ting


Anbefalte innlegg

Hei, om ett års tid vurderer jeg å realisere en drøm og reise vekk i mange mnd. for å drive på med det jeg elsker mest, nemlig landskapfoto.

Men jeg eier ikke noe leilighet og bare leier. Det er ikke aktuelt å leie så lenge jeg skal være borte, så finnes det noe rimelig måte å lagre sine ting på?

Kanskje noe firma som har containere man kan leie for en rimelig mnds pris feks.?

 

 

Endret av dan83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpe ein gammal-gammal varebil, kanskje uten skilt. Om du har eit eller anna lukket garasje/p-hus å sette den in i, kan det vere grei løysning. Evt leie slik p-plass.
Du kan også leie eit rom. Får sikkert nokså rimelig langt ut på landet.
Garasje til slektninger/venner.

Lenke til kommentar

Leide lager sist år da jeg leide en liten leilighet, kosta 500 kr for 3 kvadratmeter. Var veldig høyt under taket da, sikkert 4 meter så man kan stable i høyden. 1000 kr for 6 kvadrat og ca 1400 for 13 kvadrat, det var dog kaldt lager.

Prøvde å sjekke finn.no og det var noe, men tror jeg fant ut at prisen var omtrent lik. Går kanskje an å prøve å forhandle med dem.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
aomt skrev (På 24.7.2020 den 17.48):

Kjøpe ein gammal-gammal varebil, kanskje uten skilt. Om du har eit eller anna lukket garasje/p-hus å sette den in i, kan det vere grei løysning. Evt leie slik p-plass.

Her kan man treffe på rengjøring og reparasjoner med kort varsel for flytting av bil om man skal unngå inntauing. Og man kan også lett få innbrudd. Og man risikerer uansett inntauing om bilen ikke har skilter.

Ellers er det veldig dårlig timing for å reise til ulandet nå med restriksjoner og stadig mer karantene begge veier. Avhengig av hvor man reiser kan man også oppleve mistro og direkte agressjon fra lokalbefolkning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ta et søk på lagerbod, bod, oppbevaring på finn.no i ditt distrikt.
Du kan også søke på garasje.

Ikke alle boder er egnet til å lagre klær, møbler og papirer pga. fuktighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...