Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjønnshår fetisj?


Gjest 4e285...83f

Anbefalte innlegg

Gjest 45bb2...851
hekomo skrev (19 minutter siden):

Det hørtes veldig spesielt ut. Du må ha en merkelig omgangskrets. Å synes at kjønnshår er "ekkelt" virker jo helt bak mål. Det kan godt være at en og annen umoden tulling i voksen alder synes det, men da snakker vi person som sannsynligvis har svekkede sjelsevner eller lignende. Hvor finner du alle disse?

Det merkelige er at det er den eldste som har likt det minst. Ville ikke ha hår i maten..... Og da var jeg stussa og bikinilinja tatt. Alle mennene jeg har vært med har vært forskjellige og i ulike omgangskretser. Mulig jeg har vært uheldig. 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 4e285...83f
Gjest 45bb2...851 skrev (18 minutter siden):

Det merkelige er at det er den eldste som har likt det minst. Ville ikke ha hår i maten..... Og da var jeg stussa og bikinilinja tatt. Alle mennene jeg har vært med har vært forskjellige og i ulike omgangskretser. Mulig jeg har vært uheldig. 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Tror du har vært uheldig. Jeg trodde egentlig de yngste likye drt minst. 

Jeg er selv godt voksen pg elsker altså rn frodig dusk.  

Anonymous poster hash: 4e285...83f

Lenke til kommentar
Gjest 1b305...bba

Alt regnes vel som en fetisj for tiden. Å synes skrittet til andre mennesker er ekkelt er ganske fornuftig med tanke på hva som foregår i det området og dersom noen er genuint interessert i deg klarer de sikkert å se forbi "ekkelheten" i det minste midlertidig , hvis ikke slipper du i det minste å omgås mennesker med et noe usunt fokus.

Anonymous poster hash: 1b305...bba

Lenke til kommentar
Gjest 4e285...83f

Når jeg tenker på en vakker kvinne med hårdottsom dekker musa, tenker jeg på hvor pen hun er og hvor deilig det er å være helt nær.  

Anonymous poster hash: 4e285...83f

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...