Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjønnshår fetisj?


Gjest 4e285...83f

Anbefalte innlegg

Gjest 4e285...83f

Jeg tenner på synet av kjønnshår. Det jeg har sett mørkt. Kanskje erdet ikke rn fetisj, siden det er relativt vanlig?

Men det er definitivt turn on. Kjenner noen dette igjen? Den lille hemmeligheten som avsløres første gang .man er nakne sammen. 

Anonymous poster hash: 4e285...83f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 45bb2...851

Som kvinne har jeg aldri møtt en mann som IKKE syns at kjønnshår på oss kvinner er ekkelt..... Vil si din fetisj er uvanlig. De fleste menn blir grinete og vil ikke pule om der er hår på dama. 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Lenke til kommentar
Gjest 45bb2...851 skrev (5 timer siden):

Som kvinne har jeg aldri møtt en mann som IKKE syns at kjønnshår på oss kvinner er ekkelt..... Vil si din fetisj er uvanlig. De fleste menn blir grinete og vil ikke pule om der er hår på dama. 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Det er forskjell på urskog og plen. Hvis du luker litt i "oppkjørselen" så er jeg overbevist om at de fleste menn ikke vil være så grinete. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
5 hours ago, Guest 45bb2...851 said:

Som kvinne har jeg aldri møtt en mann som IKKE syns at kjønnshår på oss kvinner er ekkelt..... Vil si din fetisj er uvanlig. De fleste menn blir grinete og vil ikke pule om der er hår på dama. 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Det får vel være deres problem om de har blitt så hjernevasket at de opplever kvinnen i sin naturlige tilstand som ekkelt.
Jeg håper ikke dette gjelder 'de fleste menn'.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest 4e285...83f

Det må da være flere menn sim liker å se en vakker kvinne med hårdott midt foran 

Bare å ane den gir meg kriblinger.

Anonymous poster hash: 4e285...83f

Lenke til kommentar
Gjest 45bb2...851
Valotunk skrev (1 time siden):

Det er forskjell på urskog og plen. Hvis du luker litt i "oppkjørselen" så er jeg overbevist om at de fleste menn ikke vil være så grinete. 

Personlig stusser jeg litt, men trives best med noe hår der nede. Jeg foretrekker at menn ikke rører håret der nede på seg selv. Jeg er ikke interessert i å pule en gutt. 

Atib Azzad skrev (1 time siden):

Det får vel være deres problem om de har blitt så hjernevasket at de opplever kvinnen i sin naturlige tilstand som ekkelt.
Jeg håper ikke dette gjelder 'de fleste menn'.

Nei, hjernevasket må du ikke si. Det er preferanser det er snakk om, må du skjønne... Ikke snakk sånn til/om menn. Da blir de sure, og som du ser geniet over her..... Det er forskjell på urskog og plen. Husk å luke i oppkjørselen, for det er ikke innafor å la det gro..... ;) 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Lenke til kommentar
Gjest 4e285...83f
Gjest 45bb2...851 skrev (27 minutter siden):

Personlig stusser jeg litt, men trives best med noe hår der nede. Jeg foretrekker at menn ikke rører håret der nede på seg selv. Jeg er ikke interessert i å pule en gutt. 

Nei, hjernevasket må du ikke si. Det er preferanser det er snakk om, må du skjønne... Ikke snakk sånn til/om menn. Da blir de sure, og som du ser geniet over her..... Det er forskjell på urskog og plen. Husk å luke i oppkjørselen, for det er ikke innafor å la det gro..... ;) 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Bra at du trives med hår der. Behold det sånn.

Anonymous poster hash: 4e285...83f

Lenke til kommentar
Gjest 4e285...83f
Gjest 4e285...83f skrev (9 minutter siden):

Bra at du trives med hår der. Behold det sånn.

Anonymous poster hash: 4e285...83f

Noe som fascinerer og tenner er noe av det gåtefulle - at farge og struktur på kjønnhåret kan være så forskjellig fra hodehåret.  Og så hører det med til helheten.  

Hva tenker andre?

Anonymous poster hash: 4e285...83f

Lenke til kommentar
Gjest 9374e...cba

Glattbarbering er vel det som er den moderne fetisjen... Det er mer hygienisk å la deg gro, og det skal visstnok gi bedre sex med hår. Til min store skuffelse har jeg aldri vært borti jenter med hår. Ingen tør å la det gro litt.

Anonymous poster hash: 9374e...cba

Lenke til kommentar
Gjest 4e285...83f
Gjest 45bb2...851 skrev (16 timer siden):

Som kvinne har jeg aldri møtt en mann som IKKE syns at kjønnshår på oss kvinner er ekkelt..... Vil si din fetisj er uvanlig. De fleste menn blir grinete og vil ikke pule om der er hår på dama. 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Hva synes du om det?  

Anonymous poster hash: 4e285...83f

Lenke til kommentar
Gjest 4e285...83f
Valotunk skrev (12 timer siden):

Det er forskjell på urskog og plen. Hvis du luker litt i "oppkjørselen" så er jeg overbevist om at de fleste menn ikke vil være så grinete. 

" Luke i oppkjørselen" ? ta bort hår utenom bikinilinjen ville vært bra nok for meg.

Anonymous poster hash: 4e285...83f

Lenke til kommentar
Gjest 45bb2...851
Gjest 4e285...83f skrev (13 timer siden):

Bra at du trives med hår der. Behold det sånn.

Anonymous poster hash: 4e285...83f

Gjør det når jeg er singel, men har som sagt ikke vært med en mann før som liker at det er hår der. Alle har foretrukket det glatt.... 

Gjest 9374e...cba skrev (12 timer siden):

Glattbarbering er vel det som er den moderne fetisjen... Det er mer hygienisk å la deg gro, og det skal visstnok gi bedre sex med hår. Til min store skuffelse har jeg aldri vært borti jenter med hår. Ingen tør å la det gro litt.

Anonymous poster hash: 9374e...cba

Det er SÅ mange menn (og kvinner) som tror at det er mer hygienisk å barbere bort alt. Jeg f.eks får sopp hver bidige gang jeg barberer meg. Det slår ikke feil. Nå har jeg ikke barbert meg nedentil (stussa bare) på 1 år og jeg har ikke hatt sopp en eneste gang. Jeg har god intimhygiene (vasker hverken for mye eller for lite, for mye vask med såpe kan også gi sopp) og frøkna der nede har aldri vært mer fornøyd. Men nå har jeg ikke hatt en sexpartner på 1 år heller... Hvor gammel er du? 

Gjest 4e285...83f skrev (4 timer siden):

Hva synes du om det?  

Anonymous poster hash: 4e285...83f

Vet ikke helt. De gangene jeg kommer sammen med menn som absolutt foretrekker glattbarbert fitte så er det litt turn off syns jeg. Igjen så har jeg ikke noe imot hår på mannen, jo mer jo bedre faktisk.. 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Lenke til kommentar
Gjest 9374e...cba
Gjest 45bb2...851 skrev (3 timer siden):

Men nå har jeg ikke hatt en sexpartner på 1 år heller... Hvor gammel er du? 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Jeg er 30 år. Min preferanse har alltid vært det samme.

 

Anonymous poster hash: 9374e...cba

Lenke til kommentar
Gjest 45bb2...851 skrev (På 24.7.2020 den 16.06):

Som kvinne har jeg aldri møtt en mann som IKKE syns at kjønnshår på oss kvinner er ekkelt..... Vil si din fetisj er uvanlig. De fleste menn blir grinete og vil ikke pule om der er hår på dama. 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Med "menn", mener du da gutter i 16-årsalderen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 4e285...83f
Gjest 45bb2...851 skrev (6 timer siden):

Gjør det når jeg er singel, men har som sagt ikke vært med en mann før som liker at det er hår der. Alle har foretrukket det glatt.... 

Det er SÅ mange menn (og kvinner) som tror at det er mer hygienisk å barbere bort alt. Jeg f.eks får sopp hver bidige gang jeg barberer meg. Det slår ikke feil. Nå har jeg ikke barbert meg nedentil (stussa bare) på 1 år og jeg har ikke hatt sopp en eneste gang. Jeg har god intimhygiene (vasker hverken for mye eller for lite, for mye vask med såpe kan også gi sopp) og frøkna der nede har aldri vært mer fornøyd. Men nå har jeg ikke hatt en sexpartner på 1 år heller... Hvor gammel er du? 

Vet ikke helt. De gangene jeg kommer sammen med menn som absolutt foretrekker glattbarbert fitte så er det litt turn off syns jeg. Igjen så har jeg ikke noe imot hår på mannen, jo mer jo bedre faktisk.. 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Skjønner at dt er turn-off. Håper du treffer en som liker sånn det er.

Anonymous poster hash: 4e285...83f

Lenke til kommentar
Gjest 45bb2...851
hekomo skrev (4 timer siden):

Med "menn", mener du da gutter i 16-årsalderen?

De har vært mellom 25 og 35 år. Voksne menn, altså. 

Gjest 4e285...83f skrev (2 timer siden):

Skjønner at dt er turn-off. Håper du treffer en som liker sånn det er.

Anonymous poster hash: 4e285...83f

Har ikke gjort det enda dessverre. Men får bare håpe. 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Lenke til kommentar
Gjest 45bb2...851 skrev (1 time siden):

De har vært mellom 25 og 35 år. Voksne menn, altså. 

Har ikke gjort det enda dessverre. Men får bare håpe. 

Anonymous poster hash: 45bb2...851

Det hørtes veldig spesielt ut. Du må ha en merkelig omgangskrets. Å synes at kjønnshår er "ekkelt" virker jo helt bak mål. Det kan godt være at en og annen umoden tulling i voksen alder synes det, men da snakker vi person som sannsynligvis har svekkede sjelsevner eller lignende. Hvor finner du alle disse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest fd1d6...7ff

Hygiene har med vaner å gjøre, ikke om man har hår eller ikke. 

Jeg har ingen sterke meninger om partners behåring, men hvis jeg får velge velger jeg glatt. Med hår så er det en viss lukt og smak der jeg ikke helt er fan av. 

Selv kjører jeg glatt, fordi å ha hår er som å gå rundt med en fuktig vattdott i bokseren. Jeg får alltid problemer med fukteksem hvis jeg lar håret gro der nede. 

Anonymous poster hash: fd1d6...7ff

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...