Gå til innhold

Jeg skal passe leiligheten til en kompis...


MilKman'

Anbefalte innlegg

...og i den forbindelse har jeg lyst til å gjøre mange små endringer i leiligheten hans til han kommer hjem.

Som eksempel:
Flytte alle kjøkkenmaskiner 10cm til venstre/høyre
Bytte plass på skjeer og gafler i bestikkskuff
Legge igjen mynter (I putetrekk, sko, skuffer etc)

Alt mulig rart man kan irritere seg over, men som likevel er "hverdags".

Jeg er ikke særlig kreativ på sånt, så jeg trenger tips og forslag. Finnes det noen psykopater her?
 

EDIT: Jeg bor ikke der, jeg skal kun innom for å vanne blomster og sjekke at alt er slik det skal!

Endret av MilKman'
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, X19x11 said:

Slike ting hadde irritert vettet av meg å tror ikke vi hadde vært venner lenger om du hadde gjort noe slikt men siden jeg ikke kjenner noen av dere, hva med å speilvende ett av rommene hans? ?

Det er for åpenbart, det skal være små ting som man kanskje ikke legger merke til med en gang, om du forstår? 

 

1 hour ago, grovetussen said:

Det høres ut som noe som en fjortis ville gjort, totalt unyttig oppførsel. Hva med å være et ordentlig menneske og vaske badet eller hele leiligheten, tørke støv av taklampene, pusse skoene, eller noe annet positivt? Fylle opp kjøleskapet med digg til han kommer igjen? 

Kall meg gjerne fjortis, da er vel du en gamlis. Jeg har allerede ryddet, vasket opp og brettet klær for han.
Jeg hadde så klart aldri gjort noe slik mot hvem som helst. Dette er en kompis som går flere år bak i tid og som fint kunne gjort det samme mot meg. Ølen står klar i kjøleskapet, men jeg kan vel ha det litt gøy på bekostning av hans psyke også.

1 hour ago, Taurean said:

Du bør ikke tulle for mye, ødelegger du noe så det koster penger så står du ansvarlig. Så får vi snart en ny tråd i jussforumet.

Det er ikke snakk om å støpe betong i avløpet eller mure igjen rommet hans.

 

1 hour ago, MilKman' said:

små endringer

 

 

EDIT: Mulig jeg var uklar: Jeg skal ikke bo der selv. Kun innom i ny og ne.

Endret av MilKman'
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror du ikke han hadde bedt deg om å rette opp leiligheten etterpå?

Ville selv bare ha gjort et par enkle inngrep. Flytt på et par planter, og flytt på et par bilder, og se hvor lang tid det tar før han oppdager det:)

Flyttet engang for et par år siden to bilder hos en som er "perfeksjonist", og som skal ha stålkontroll på alt fra hvordan fjernkontrollen ligger på bordet, til hvordan melkekartongen skal stå i kjøleskapet. 

Bildene henger fremdeles slik i dag?

Lenke til kommentar
Just now, Sorten said:

Tror du ikke han hadde bedt deg om å rette opp leiligheten etterpå?

Ville selv bare ha gjort et par enkle inngrep. Flytt på et par planter, og flytt på et par bilder, og se hvor lang tid det tar før han oppdager det:)

Flyttet engang for et par år siden to bilder hos en som er "perfeksjonist", og som skal ha stålkontroll på alt fra hvordan fjernkontrollen ligger på bordet, til hvordan melkekartongen skal stå i kjøleskapet. 

Bildene henger fremdeles slik i dag?

 

Det er akkurat slike ting jeg mener. Jeg snakker ikke om å endevende leiligheten og kaste ut TV eller ødelegge vannledninger. 

Små enkle ting som man finner ut av etterhvert og stusser over hvorfor i h***ete bildet er slik, feks!

Lenke til kommentar

Gjør som jeg gjorde når sjefen var på ferie i fjor. Sendte ett bilde av kontordøren hans lukket, og meldingen "haha..." Da var han nervøs for hva jeg hadde stelt istand, uten at jeg hadde gjort noe.

I år så hadde jeg hengt opp en RGB LED stripe hos han, så han var bli som en sol når han kom fra ferien i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...