Gå til innhold

1440p til e-sport-titler og hverdagsbruk


edge

Anbefalte innlegg

Heisann, 

Sitter i dag på en Asus PG248Q som jeg begynner å synes blir litt liten etter å ha hatt to skjermer i sving i hjemmekontortiden. Ønsker derfor å gå ett steg opp i størrelse, samt å få ett panel med bedre fargegjengivelse for ting som filmtitting, og muligens noe bilderedigering. Da ingenting som krever ekstrem fargenøyaktighet, men vil definitivt ha noe bedre enn TN-panelet jeg har nå, hvor relativt like farger har en tendens til å bare gli over i hverandre. 

Har sett på HP Omen 27i og Predator XB273UGS hos Elkjøp. Lurer på om det er noen fordeler med den ene over den andre, og evt om det finnes andre modeller der ute som har noenlunde tilsvarende spesifikasjoner til rundt samme pris som er verd å se på? 

I samme forbindelse lurer jeg og på om noen har erfaring med større skjermer til spill som CSGO, som er det det går mest i her i gården. Ser det er endel 32" og deromkring på markedet nå, lurer på hvor drastisk det evt vil oppleves ift 24/27?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
51 minutes ago, edge said:

Omen 27i til 5300 på elkjøp nå. Er LG verd prisdifferansen og ventetiden? 

Evt, som et alternativ, hva med Lenovo Y27-q20?

51 minutes ago, edge said:

Omen 27i til 5300 på elkjøp nå. Er LG verd prisdifferansen og ventetiden? 

Evt, som et alternativ, hva med Lenovo Y27-q20?

27i ser mer premium ut og til den prisen, definitivt et godt kjøp ? 

Lenovo sin har jeg dog ikke vært borti men den bruker det samme panelet som LG så de burde være veldig like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...