Gå til innhold

Min låne PC fryser når jeg spiller total war hammer 2. trenger råd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LMH1 skrev (2 timer siden):

Du må nok gi mere informasjon hva slag pc det er og om den er overklokket eller ikke, laptop, stasjonær? Kan være mye fra overoppheting ting driver problemer til dårlig skjermkort eller cpu.

Det er laptop. er forresten noop i pc. Så jeg vet ikke hva betyr overklokket? Hvordan vet jeg om det er problemer i skjermkort eller cpu?

Lenke til kommentar
lue skrev (4 timer siden):

Min låne PC fryser når jeg spiller total war hammer 2. trenger råd?

Er det noen som kan hjelpe meg med dette? 

Du skriver "Min låne PC", betyr det at du har levert inn din egen PC for reparasjon, slik at du har fått en utlåns PC av verkstedet / butikken som du kan bruke i mellomtiden? For ofte er dette svake maskiner som fungerer fint til enkelt bruk, men så fort man bruker den til litt mer krevende som spill, så kan man oppleve at den ikke holder følge.

Dersom det er tilfellet må du nok dra tilbake og høre om du kan få låne en bedre maskin som takler spill.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Merko skrev (7 timer siden):

Du skriver "Min låne PC", betyr det at du har levert inn din egen PC for reparasjon, slik at du har fått en utlåns PC av verkstedet / butikken som du kan bruke i mellomtiden? For ofte er dette svake maskiner som fungerer fint til enkelt bruk, men så fort man bruker den til litt mer krevende som spill, så kan man oppleve at den ikke holder følge.

Dersom det er tilfellet må du nok dra tilbake og høre om du kan få låne en bedre maskin som takler spill.

 

går det ann at jeg bytter for en annen ? du er min engel ❤️ 

thank you

Lenke til kommentar
lue skrev (7 timer siden):

går det ann at jeg bytter for en annen ?

 

Vanligvis ja, men det kommer an på butikken / verkstede. 
Som oftest har de en spesifikk type de låner ut, men det kan jo like gjerne være feil på den du låner, da lånemaskiner ikke alltid blir like pent behandlet.

Bare forklar dem situasjonen og spør pent om du kan få låne en som er hakket kvassere slik at du kommer igjennom ferien enklere. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...