Gå til innhold

Posten hjemlevering


Anbefalte innlegg

Har hatt en pakke på vei med hjemlevering, og i følge status skulle den leveres i løpet av dagen i dag.
Jeg har vært hjemme, foran PCen, med utsikt direkte mot oppkjørsel og vei utenfor huset.

Kl. 11:30 oppdaterer status seg med "Sendingen er forsøkt levert, men mottaker var ikke til stede. Sendingen vil bli levert til det lokale postkontoret.".

Dette har skjedd hver eneste gang jeg har benyttet hjemlevering fra Posten/Bring. Antar mellom 5 og 10 ganger, på 3 ulike bostedsadresser.
De har all informasjon, da jeg fikk både mail og SMS om at pakke var på vei til meg, og jeg har linket sporingen mot min konto hos Posten/Bring.

Er dette bare et lureri-produkt, der de tilsynelatende "forsøker å levere", men at den ender opp på nærmeste postutlevering uansett?
Er det andre som har tilsvarende erfaringer, eller er jeg bare uheldig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bodde først i enebolig, deretter i leilighetskompleks og nå i enebolig igjen, og opplever det samme gang på gang. Den ene gangen sto de faktisk i gårdsrommet mitt i 30 sekunder før de kjørte igjen, uten å gå ut av bilen.

Sender mail til dem hver gang, men ser ingen bedring. Menmen, sååå farlig er det jo ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...