Gå til innhold

Microsoft Flight Simulator lanseres i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Iki said:

I flight simulator mangler du altså 10 fly, men får 20.

Det er 50% mere fly.

 

I ghost of Tsushima får du laste ned soundtrack i tillegg til spillet...

50% flere fly er ikke det samme som at halve spillet er kuttet vekk. Du kan fortsatt fly over hele verden. Det er 37 000 flyplasser i Flight Simulator, av disse er 30 finpusset for hånd. Du får 10 flere håndlagede i deluxe-utgaven.

I GoT får du også in-game items og skin set, men det unngår du selvsagt å nevne.

Du kan altså betale for deluxe innhold i begge spillene.

Lenke til kommentar
Walkyrje skrev (1 time siden):

Jeg skal jo bare glemme dette. Maskinen er bra nok. Men netthastigheten ødelegger alt. har ca 10-20 mbs ned. Og orker ikke flytte på grunn av en fly sim :)

Skulle gått an og spille det offline.

Tror det går å laste ned deler av spillet i forveien, og at det har en offline modus.

 

Synd at man bare får halve spillet for full pris da, og må betale dobbelt for å få hele spillet.

Regner med dette kommer til å få noen reaksjoner blant spillerne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Iki said:

Tror det går å laste ned deler av spillet i forveien, og at det har en offline modus.

 

Synd at man bare får halve spillet for full pris da, og må betale dobbelt for å få hele spillet.

Regner med dette kommer til å få noen reaksjoner blant spillerne.

Nok en gang, dette er en kraftig overdrivelse. Du får hele spillet i standard-utgaven, men du kan betale for ekstra innhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du går ikke glipp av veldig mye. Kan du med hånden på hjertet si at du kommer til å frekventere dd ekstra polerte flyplassene? Og bruke de ekstra flyene så mye at du ikke flyr med noen av de andre?

Personlig - hvis jeg kjøper - går jeg for standardutgaven, for man kommer helt sikkert til å bruke minst like mye på tredjeparts fly og annet som mellomlegget fra billigste til dyreste utgave. Og da vil jeg bruke de pengene på ett eller to fly som jeg virkelig setter meg inn i.

Stemmer som nevnt over; det er en offline modus. Må regne med å laste ned betydelige mengder!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234

X-plane er fremdeles mest value for money og har den definitivt beste motoren for å simulere ekte flyging. Je blir nok værende der de neste årene også 

Lenke til kommentar
OlaHaldor skrev (3 minutter siden):

Du går ikke glipp av veldig mye. Kan du med hånden på hjertet si at du kommer til å frekventere dd ekstra polerte flyplassene? Og bruke de ekstra flyene så mye at du ikke flyr med noen av de andre?

Personlig har jeg ikke noen særlig tilknytning til flyene som kun kommer i deluxe utgaven, men jeg regner med det er en del som vil savne dreamlineren.

Om du var britisk tror jeg du ville savnet Heathrow også...

 

Selvfølgelig vil nok ingen bare holde på med en enkelt flyplass og et enkelt fly, men heller bytte mellom dem. Noe som gjør et større utvalg bedre.

Lenke til kommentar

Heathrow er jo med - det er bare hvor detaljert/riktig den ser ut som er forskjellen.

Jeg flyr x-plane nå, det kommer ikke til å endre seg. Jeg flyr også flere typer fly til flere destinasjoner, dog primært i Norge.

IXEG737 og LES Saab340 til X-plane er helt enestående :) Venter til den grad av simulasjon og kvalitet før jeg eventuelt handler noe tredjeparts til MSFS i så fall.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar
1 minute ago, Iki said:

Personlig har jeg ikke noen særlig tilknytning til flyene som kun kommer i deluxe utgaven, men jeg regner med det er en del som vil savne dreamlineren.

Om du var britisk tror jeg du ville savnet Heathrow også...

 

Selvfølgelig vil nok ingen bare holde på med en enkelt flyplass og et enkelt fly, men heller bytte mellom dem. Noe som gjør et større utvalg bedre.

Du kan fortsatt lande på Heathrow, men altså ikke en polert utgave. Det er 37 000 flyplasser i spiller. 30 av dem er polert opp for hånd i standard utgaven.

Hvis du flyr med Cessna 152 eller Boing 747-8 i Norge og lander på Gardermoen vil du få akkurat samme opplevelse i alle utgaver, men du kan altså ikke fly f.eks. Dreamliner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Walkyrje skrev (2 timer siden):

Jeg skal jo bare glemme dette. Maskinen er bra nok. Men netthastigheten ødelegger alt. har ca 10-20 mbs ned. Og orker ikke flytte på grunn av en fly sim :)

Skulle gått an og spille det offline.

10-20 holder nok fint uansett. I følge MS så caches ned området du flyr mye i, så over tid vil du få like mye detaljer som de som har raskere linje.

Endret av Snicker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Iki skrev (3 timer siden):

Tror det går å laste ned deler av spillet i forveien, og at det har en offline modus.

 

Synd at man bare får halve spillet for full pris da, og må betale dobbelt for å få hele spillet.

Regner med dette kommer til å få noen reaksjoner blant spillerne.

 

Du glemmer kanskje at fly simulator spill er en egen sær kategori..

Konkurrenten X-plane selges med 11 fly til 500 kr... skal du kjøpe like mange flyplasser og fly som er inkl. her til 1200,- kr må du punge ut med ca 12.000 kr ,- ekstra hos X-Plane.

Så prisingen på dette spillet er egentlig et kupp.

 

 

 

'

 

 


 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...