Gå til innhold

Over 30% av huseiere i USA er insolvent.


Anbefalte innlegg

Nå begynner det å dra seg til i USA. For fjerde måned på rad er ca 30% av alle huseierene i USA insolvente og feiler sine lån. Denne måneden er siste måned med utkastelse forbud og arbeidsledighets trygd. Dette er starten på det som Jimmy Dore, Dyland Ratigan, Matt Stoller og mange andre har advart mot siden  begynnelsen av Mars.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Taurean skrev (3 timer siden):

Og snart kommer dem hit. Herlig.

Det er her allerede. September er siste måned for permeteringer. Alle som er permitert vil da bli oppsagt. LO slåss for forlengelse til 12 måneder for å redde hotel ansatte. Vi har en kamp foran oss og vil se dette mer og mer. Men vi har de beste forutsetninger for å klare oss.

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (8 timer siden):

Det er her allerede. September er siste måned for permeteringer. Alle som er permitert vil da bli oppsagt. LO slåss for forlengelse til 12 måneder for å redde hotel ansatte. Vi har en kamp foran oss og vil se dette mer og mer. Men vi har de beste forutsetninger for å klare oss.

Jeg mente amerikanerne. Siden de har "hjulpet oss" med "fredsbevarende styrker" så mener de helt sikkert at de "har rett" til å komme hit og "dele godene" vi har fått fra oljen. Ikke for dét, jeg har møtt hyggelige amerikanere, men også noen mindre hyggelige (på nett).

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Taurean skrev (1 time siden):

Du kan ikke tro på alt du ser. Kunne lagd en kanal med sånt innhold jeg også. Det fører ikke til noe positivt.

Litt bakgrunns materiale for deg som vil følge med.

Netfix har en dramatisert utgave som heter 'the big short' som er en mer populistisk fremstilling. Den nye serien ser jeg frem til å se.

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...