Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg likte han så jævla godt, og han ville tydeligvis bare knulle meg.


Anbefalte innlegg

Faan altså, jeg hadde egentlig gitt opp menn nå. Og så møter jeg på en utrolig fin fyr i en park. Han virket veldig intr, ville være med meg/passe på meg, følge meg hjem, med påfølgende sms etterpå hvor han gjerne ville se meg igjen asap. Han sier til meg: du er så fin og kul, digger den gitarspillingen din, jeg blir lamslått av deg,jeg har aldri møtt en jente som deg før.

Så, plutselig spør han om han skal komme å knulle meg. Dette etter at vi hadde tekstet litt frem og tilbake  noen dager og jeg hadde begynt å bli litt småsvak for fyren (noe jeg ALDRI blir). Ingen sexting eller noe sånt tull, det er ikke meg.

Hvorfor er dere mannfolk sånn? ? Jeg blir gal *heartbreak* 

Begynner seriøst å lure på om det er meg som oser ut en eller annen "jeg er en billig hore, kom og tøm deg"-energi. Hva tenker dere mannfolk, ut av det jeg nå har skrevet? 

 

 

 

???????

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke gitt at det er noen motsetning her da. Han kan både være interessert i deg og ha lyst til å ha sex med deg. Rimelig normalt det.

Nå kjenner jeg jo ingen kontekst her da, men det er ikke veldig vanlig å gå fra "hyggelig fyr" til "pervy creep" sånn på en femøring – da handler det som regel om radikalt forskjellig syn på betydningen av sex. Det at du umiddelbart assosierer det at han uttrykket ønske om sex med deg til å bety at du "oser billig hore-energi" tyder på et noget negativt syn på sex og mennesker som liker sex. Det kan gjerne være greit å flagge tidlig at du ikke er interessert i sex før det har gått en stund, sånn at man får samstemt forventningene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
henrikwl skrev (2 minutter siden):

Det er ikke gitt at det er noen motsetning her da. Han kan både være interessert i deg og ha lyst til å ha sex med deg. Rimelig normalt det.

Nå kjenner jeg jo ingen kontekst her da, men det er ikke veldig vanlig å gå fra "hyggelig fyr" til "pervy creep" sånn på en femøring – da handler det som regel om radikalt forskjellig syn på betydningen av sex. Det at du umiddelbart assosierer det at han uttrykket ønske om sex med deg til å bety at du "oser billig hore-energi" tyder på et noget negativt syn på sex og mennesker som liker sex. Det kan gjerne være greit å flagge tidlig at du ikke er interessert i sex før det har gått en stund, sånn at man får samstemt forventningene.

Jeg var bare virkelig ikke intr i noe forhold nå, og denne fyren kommer når vi sitter og jammer en solskinnsdag i en Oslopark. Jeg liker han som faen, og så var jeg  visst ikke verdt mer enn et knull. Det er litt nedtur.

Lenke til kommentar

Han skal ihvertfall ha for å være såpass direkte med deg. ?Ikke akkurat det mest romantiske spørsmålet å komme med da, hadde vært noe annet om han hadde spurt om dere f.eks skulle tatt en middag sammen ute for å bli bedre kjent osv. Men siden han spør så direkte er det mulig han kun var ute etter et ligg. Om det kunne blitt til noe mer er umulig å si for oss andre for hvem vet hva han tenker.

Notme_notme skrev (2 minutter siden):

Jeg var bare virkelig ikke intr i noe forhold nå, og denne fyren kommer når vi sitter og jammer en solskinnsdag i en Oslopark. Jeg liker han som faen, og så var jeg  visst ikke verdt mer enn et knull. Det er litt nedtur.

Ok du så du var virkelig ikke intressert i noe forhold nå, men likte han som faen? Også ville du heller ikke ligge med han heller, hva ville du da egentlig? 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Iterion skrev (6 minutter siden):

Han skal ihvertfall ha for å være såpass direkte med deg. ?Ikke akkurat det mest romantiske spørsmålet å komme med da, hadde vært noe annet om han hadde spurt om dere f.eks skulle tatt en middag sammen ute for å bli bedre kjent osv. Men siden han spør så direkte er det mulig han kun var ute etter et ligg. Om det kunne blitt til noe mer er umulig å si for oss andre for hvem vet hva han tenker.

Ok du så du var virkelig ikke intressert i noe forhold nå, men likte han som faen? Også ville du heller ikke ligge med han heller, hva ville du da egentlig? 

Han tok meg. Med øynene sine, som sparklet av beundring. Beundring for MEG, de musikalske skillsene mine, energien min. Han fikk meg til å føle meg vel, bra, flink. Men det var visst åpenbart bare tull, for jeg var helt klart bare et hull ??

Vel,  jeg begynte i løpet av de dagene å tenke at dette kanskje er en fyr det kan bli noe mer med da. 

Lenke til kommentar
Notme_notme skrev (21 minutter siden):

Han tok meg. Med øynene sine, som sparklet av beundring. Beundring for MEG, de musikalske skillsene mine, energien min. Han fikk meg til å føle meg vel, bra, flink. Men det var visst åpenbart bare tull, for jeg var helt klart bare et hull ??

Vel,  jeg begynte i løpet av de dagene å tenke at dette kanskje er en fyr det kan bli noe mer med da. 

Det er ikke nødvendigvis bare tull, med mindre du selv er av oppfatningen at sex er noe ekkelt… ??‍♂️ Igjen, jeg vet jo ikke hvordan han gikk fram her, men for mange er seksuell interesse en naturlig del av det å ha en interesse for et annet menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får et inntrykk av dette var en mindre sofistikert Don Juan, fint at han avslørte seg på et tidlig tidspunkt, så du slipper å kaste bort tid på han.
Heldigvis så er det mange mannfolk der ute som er langt mer modne og sosialt oppegående enn denne fyren, så jeg håper ikke du gir opp oss mannfolk helt enda :p

Endret av Uderzo
skriveleif
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Ikke alle ser på sex som noe grusomt og forferdelig. For noen av oss er sex både gøy, intimt og katalysator for nære følelser.

Det sagt er det viktig at du følger dine egne behov og finner noen som passer deg. Bare pass på at du ikke lager fiender der det ikke er noen. Det ødelegger nok mest for deg selv.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

 

Notme_notme skrev (12 timer siden):

Han sier til meg: du er så fin og kul, digger den gitarspillingen din, jeg blir lamslått av deg,jeg har aldri møtt en jente som deg før.

Burde vært eit rødt flagg. Veldig få som har ærlige intensjoner som starter med så "groomende" ord og oppførsel.. Virker veldig påsmørt. Og nei vi mannfolk er ikkje slik. Nåken er det, om det er menn eller kvinner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Corp Por skrev (18 minutter siden):

For noen av oss er sex både gøy, intimt og katalysator for nære følelser.

Jeg vil tro det gjelder de aller fleste av oss :)

 

Nå sitter jeg med et inntrykk at denne "skal jeg komme å knulle deg", kom ganske ut av det blå. Nå skal ikke jeg påberope meg noen særlig ferdigheter innenfor dating, men her var det ikke en gang kommet så langt en gang.
Hun møtte en fyr i en park, de snakker litt og de gir hverandres nummer, etter et par dager med litt texting frem og tilbake, ikke noe sexting, så foreslår han å komme å knulle henne. For en tufs.
Det hadde vært noe helt annet hvis det hadde vært litt mer dristig flørting og de kjente hverandre bedre så kunne det ha fungert, riktignok i en mer riktig kontekst. Det kan gjøres på en veldig sexy måte, "skal jeg komme å knulle deg?", not so much :lol:

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (5 minutter siden):

 

Burde vært eit rødt flagg. Veldig få som har ærlige intensjoner som starter med så "groomende" ord og oppførsel.. Virker veldig påsmørt. Og nei vi mannfolk er ikkje slik. Nåken er det, om det er menn eller kvinner.

Enig. Slik overøsende mengder smiger er et rødt flagg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Uderzo skrev (5 minutter siden):

Jeg vil tro det gjelder de aller fleste av oss :)

Nå sitter jeg med et inntrykk at denne "skal jeg komme å knulle deg", kom ganske ut av det blå. Nå skal ikke jeg påberope meg noen særlig ferdigheter innenfor dating, men her var det ikke en gang kommet så langt en gang.
Hun møtte en fyr i en park, de snakker litt og de gir hverandres nummer, etter et par dager med litt texting frem og tilbake, ikke noe sexting, så foreslår han å komme å knulle henne. For en tufs.
Det hadde vært noe helt annet hvis det hadde vært litt mer dristig flørting og de kjente hverandre bedre så kunne det ha fungert, riktignok i en mer riktig kontekst. Det kan gjøres på en veldig sexy måte, "skal jeg komme å knulle deg?", not so much :lol:

Kunne sikkert ha sendt eit bilde av "hakkespetten" og fått samme effekt. Eg er litt av den eldre typen, som ikkje driver med slikt. Vertfall ikkje til "fremmede". Kanskje det er unormalt idag. Ikkje veit eg. Men har no landa ei rype, so ikkje treng eg å vete da siste på dating heller ?

Endret av Pallehysa
Lenke til kommentar
Notme_notme skrev (12 timer siden):

Faan altså, jeg hadde egentlig gitt opp menn nå. Og så møter jeg på en utrolig fin fyr i en park. Han virket veldig intr, ville være med meg/passe på meg, følge meg hjem, med påfølgende sms etterpå hvor han gjerne ville se meg igjen asap. Han sier til meg: du er så fin og kul, digger den gitarspillingen din, jeg blir lamslått av deg,jeg har aldri møtt en jente som deg før.

Så, plutselig spør han om han skal komme å knulle meg. Dette etter at vi hadde tekstet litt frem og tilbake  noen dager og jeg hadde begynt å bli litt småsvak for fyren (noe jeg ALDRI blir). Ingen sexting eller noe sånt tull, det er ikke meg.

Hvorfor er dere mannfolk sånn? ? Jeg blir gal *heartbreak* 

Begynner seriøst å lure på om det er meg som oser ut en eller annen "jeg er en billig hore, kom og tøm deg"-energi. Hva tenker dere mannfolk, ut av det jeg nå har skrevet? 

 

 

 

???????

 

Først av alt så vil jeg bare si det er ikke du som har gjort noe galt her, jeg vet hvordan du føler det der..

Jeg tenker han var nok bare ute etter sex, vi menn er veldig logiske sånn sett ift. kvinner, vi er mer rett fram.

Da er han uansett ikke mye å samle på.

Det jeg applauderer deg for er at du ikke bare åpna beina, hadde du gjort det ville han fått det han ville ha, og ville vært ferdig med deg. Du ville sitti der som ett leketøy han hadde det moro med der og da og ikke noe mer.

Veldig mange i dag tror jeg føler på ett stort press om å ha perfekte liv med jobber, kjærester, koner og hvis man ikke har sex er man ikke "normal", men hallo det er ditt liv, du skal gjøre det som du føler er riktig i ditt liv.

Jenter som klarer å holde seg, viser respekt for seg selv og sin kropp, og har mindre sjans for å bli såret av noen.

Faktisk personlig ville jeg blitt mer interessert i en jente jeg kunne åpnet meg mer og mer for, enn å bare hoppe rett til sengs med.

Du er ikke noe billig hore, han var bare en idiot. Min far sa til meg, vær på vakt og velg med omhu i dag.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Slutt å generaliser "mannfolk" ut ifra en personlig hendelse. Det er HAN som spurte, ikke "alle mannfolka".

Og en annen ting, jeg ser egentlig ikke hva problemet er. Hvorfor er du en "billig hore" fordi noen vil ha sex med deg? Han var ærlig med deg, stilte deg et spørsmål og fikk avslag (tipper jeg)

Det er DU som gjør det til et problem. Mennesker liker som regel sex og det er helt narurlig. Han prøvde ikke å lure deg eller voldta deg. Han var ærlig om sine hensikter og det var ikke noe du hadde lyst til. Det er vel greit? Da passet ikke dere to sammen allikevel.

Kanskje det er litt direkte og "barnslig" å spørre pp den måten, men men. Jeg dømmer ikke folk som vil ligge rundt selv om jeg ikke vil det. Betyr ikke at de er dårlige mennesker 

Endret av Disorder
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er virkelig de fleste menn slik at de mister interessen når de har fått sex?

Jeg trodde det var en sånn myte som fedre forteller døtrene sine.

For min del har jeg vanligvis sex på en av de første møtene. De fleste one night stands Jeg har hatt er i fylla der damene drar meg med hjem til seg. I dagens definisjon kan jeg påstå at jeg har blitt voldtatt opp til flere ganger ettersom jeg ofte ikke husker akten. Jeg hater ikke kvinner av den grunn. 

Alle mine lange forhold, med unntak av ungdomskjæresten, innebar sex på det første eller et av de første møtene. 

Kun to ganger har jeg hatt sex med kvinner hvor kjemien var så dårlig at jeg ikke ønsket å forfølge et forhold. Den ene kvinnen skremte meg vekk med å gå hardt ut om å være anti abort samtidig som hun ville ha sex uten kondom og hadde tre barn med tre forskjellige fedre hvorav ett barn var et resultat av et ONS.

For meg virker det veldig fremmed at menn er sånn "tøm og røm". Men så dater jeg ikke menn, så jeg har bare meg selv som målestokk.

Jeg mener å huske at jeg leste en artikkel på et tidspunkt som viste til studier hvor sex mellom to personer gjorde at begge to produserte hormoner osv som styrket følelsene for hverandre og økte sannsynligheten for at de skulle holde sammen.

Endret av Corp Por
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...