Gå til innhold

Far Cry 6 offisielt avduket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brede_Skapstroppen skrev (4 minutter siden):

Fine bilder fra Larsen der, men i sann Ubisoft natur så er nok ikke dette reelle ingame bilder.

Legger meg på samme linja - nysgjerrig, men ikke overveldende positiv

Er nok lurt å ta dem bildene med en klype salt ja. Er tross alt Ubisoft dette... ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Gjest fremhevet og fjernet fremheving denne emne

Har kun fullført det aller første spillet i serien, hoppet over nummer to og brukte en del timer på nummer tre i rekken. Men ble aldri spilt igjennom da jeg tror jeg rett og slett fikk litt nok av Ubisoft formelen og åpen verden tilnærmingen deres. 4'er fikk jeg gratis på PS4..men Ubisoft var Ubisoft så spillet var i grunn særdeles lite interessant å bruke tiden på så det gav jeg bort mener jeg. 
 

Men skal aldri si aldri, kan jo bli riktig pent dette på PS5 og Series X :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Randalf the Black skrev (18 timer siden):

Dani høres litt kjønnsnøytralt ut..

Betyr det at man kan lage figuren sin selv igjen kanskje?

Ja man kan velge kjønn, men har noen brydd seg om figuren man spiller i Far Cry siden det første spillet?

Personen man spiller som i alle Far Cry spill etter et første har jo vert tilnærmet helt blanke personligheter som kunne vært hvem som helst og har vært helt irrelevante for opplevelsen. Og jeg synes det har vært en styrke ved serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
11 hours ago, Civilix said:

Ja man kan velge kjønn, men har noen brydd seg om figuren man spiller i Far Cry siden det første spillet?

Personen man spiller som i alle Far Cry spill etter et første har jo vert tilnærmet helt blanke personligheter som kunne vært hvem som helst og har vært helt irrelevante for opplevelsen. Og jeg synes det har vært en styrke ved serien.

Joda.. Men liker fortsatt å velge hvordan karakteren ser ut jeg. Om det så er bare litt.

Liker å gjøre karkteren litt min egen.

Lenke til kommentar

Fullførte kun 5ern pga bra coop del. Ellers var det alt for likt 3ern.

Men historien er noe av det mest irriterende svadaet jeg har vært borti, hovedfiendene var så endimenajonale og "gærne" at jeg kunne ikke brydd meg mindre, irriterende sekvenser man tvinges til å lide seg gjennom, ville bare kverke dem så fort som mulig så vi kunne kjøre rundt å herje i verdenen som er ganske bra lagd.

 

Dropper dette om de ikke gjør det litt mer unikt eller klarer å få til en spennende historie. 

Endret av Blodstrupm0en
Lenke til kommentar

Da kan du få en oppsumering de siste 7-10 år:

Fra Cry 3: Bra

Far Cry Blood Dragon: Kjedelig, men morsomme innspill fra hovedfyren.

Far Cry 4: Bra

Far Cry Primal: OK, men ingen höjdare.

Far Cry 5: Lever ikke helt opp til sitt potensiale.

De 4 DLC'ene som du kan kjøpe til Far Cry 5:

Hours of darkness: Litt kult, men ikke noe som fenger skikkelig.

Lost on Mars: Meh... litt gøy om man orker, men ikke lenge.

Dead Living Zombies: Eh! Orke laste ned engang.

Zombies? Dritkjedelig og fullstendig HJERNEDØD klisjé

Far Cry 5 - New Dawn:

Helt greit, men ikke noe som fenger i dagesvis og ukesvis som Far Cry 3 og Far Cry 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...