Gå til innhold

Er det trygt å kjøpe Huawei?


Anbefalte innlegg

Tenker å kjøpe en Huawei-PC. Nærmere bestemt denne https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/windows-barbar-pc/134373/huawei-matebook-d-14-barbar-pc-solv?&scid=SEM6279&gclid=EAIaIQobChMI6rWu4aXI6gIVGLd3Ch00Cg44EAQYASABEgJd_fD_BwE&gclsrc=aw.ds. 
 

pc’en skal brukes mye på studiet, men er det egentlig trygt å kjøpe en Huawei-maskin? Man hører jo så mangt og vet ikke hva man skal tro. Hvis ikke, har dere noen andre maskiner i samme prisklasse (eller billigere) som dere kan anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Senci7777 skrev (7 minutter siden):

Tenker å kjøpe en Huawei-PC. Nærmere bestemt denne https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/windows-barbar-pc/134373/huawei-matebook-d-14-barbar-pc-solv?&scid=SEM6279&gclid=EAIaIQobChMI6rWu4aXI6gIVGLd3Ch00Cg44EAQYASABEgJd_fD_BwE&gclsrc=aw.ds. 
 

pc’en skal brukes mye på studiet, men er det egentlig trygt å kjøpe en Huawei-maskin? Man hører jo så mangt og vet ikke hva man skal tro. Hvis ikke, har dere noen andre maskiner i samme prisklasse (eller billigere) som dere kan anbefale?

Kjøpte Huawai Mate 20 pro for eit år tilbake i tid ca.. Aldri hatt ein bedre tlf.. 10/10 på Tek.no.. Relativt billig. Men kordan PC deiras er, veit eg ikkje..

Lenke til kommentar

Jeg har Huawei laptop. Ikke akkurat den modellen, men ganske lik. 

Helt fin den. Kjekk med Windows pålogging integrert i av/på knappen (maskinen leser fingeravtrykket ditt i det du skrur på maskinen - praktisk!). 

Hvis du er redd for restriksjoner ala det som har skjedd med de nyeste telefonene deres, så hadde jeg ikke ofret det en tanke.. 

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...