Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir veldig våt, hva syns menn om det?


Gjest 6051b...3b9

Anbefalte innlegg

Gjest 6051b...3b9

Når jeg blir kåt, så blir jeg VELDIG våt... Det hjelper ikke tørke bort underveis i sexen for det kommer bare mer og mer. Det har hendt at det blir så vått at det renner, om jeg står oppreist. Min første kjæreste hadde ingenting imot dette, han elsket det, men forrige kjæresten min gjorde meg veldig usikker. Han syntes ikke noe om det og likte ikke slikke meg når det var veldig vått.... Han gjorde narr av det også og fikk meg til å skamme meg over det. I tillegg mente han at jeg var for vid. Jeg vet jeg blir ganske vid når jeg er kåt, kan jo få plass til hva som helst oppi der sikkert, men om jeg får orgasme så blir det trangere etterpå, men fortsatt like vått. Jeg gjør knipeøvelser og er ganske sterk der nede syns jeg selv... Hva syns dere menn om at dama blir "for våt"? Og da samtidig litt videre enn vanlig? Som sagt så blir jeg trangere etter jeg har fått orgasme men om mannen f.eks har liten penis kan det bli vanskelig for han kanskje å kjenne så mye... Og det blir vanskelig for meg å skulle knipe i flere minutter, men kan f.eks gjøre det når han holder på å komme eller noe. Jeg er ikke så veldig erfaren, har hatt to kjærester og noen få ons i fylla som jeg husker lite av.. Prøver å finne meg en sexpartner men er flau over hvor våt jeg blir. 

Anonymous poster hash: 6051b...3b9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 6051b...3b9 skrev (2 timer siden):

Når jeg blir kåt, så blir jeg VELDIG våt... Det hjelper ikke tørke bort underveis i sexen for det kommer bare mer og mer. Det har hendt at det blir så vått at det renner, om jeg står oppreist. Min første kjæreste hadde ingenting imot dette, han elsket det, men forrige kjæresten min gjorde meg veldig usikker. Han syntes ikke noe om det og likte ikke slikke meg når det var veldig vått.... Han gjorde narr av det også og fikk meg til å skamme meg over det. I tillegg mente han at jeg var for vid. Jeg vet jeg blir ganske vid når jeg er kåt, kan jo få plass til hva som helst oppi der sikkert, men om jeg får orgasme så blir det trangere etterpå, men fortsatt like vått. Jeg gjør knipeøvelser og er ganske sterk der nede syns jeg selv... Hva syns dere menn om at dama blir "for våt"? Og da samtidig litt videre enn vanlig? Som sagt så blir jeg trangere etter jeg har fått orgasme men om mannen f.eks har liten penis kan det bli vanskelig for han kanskje å kjenne så mye... Og det blir vanskelig for meg å skulle knipe i flere minutter, men kan f.eks gjøre det når han holder på å komme eller noe. Jeg er ikke så veldig erfaren, har hatt to kjærester og noen få ons i fylla som jeg husker lite av.. Prøver å finne meg en sexpartner men er flau over hvor våt jeg blir. 

Anonymous poster hash: 6051b...3b9

Jeg ville sagt du er heldig, mye moro man kan ha med det! Også er det bare å legge frem håndkle/lakentrekk så kan jeg ikke skjønne han får turnoff av det. Eller gjør det ute ;) De fleste ville vært misunnelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 2e544...a7c

Smak og behag. Eg syns det er deilig når dama er våt. Så det dripper nedover leggen. Om jenta squirter er det endå hottere. Var meg ei som squirta når hun ble slikka - noe av det beste eg har vert med på.

Anonymous poster hash: 2e544...a7c

Lenke til kommentar
Gjest 6051b...3b9
Fresh Prince skrev (2 timer siden):

Du svarer jo på ditt eget spørsmål. Din første kjæreste hadde ikke noe i mot det, din andre synes ikke noe om det. Bruk mindre tid på å skamme deg over deg selv, menns preferanser er det lite du kan gjøre noe med.

Kan ikke gjøre noe med menns preferanser nei men er jo ikke gøy at han ikke liker noe med meg som jeg ikke kan noe for.. Nå vet jeg ikke hva som er vanligst heller, er som sagt ikke så erfaren så derfor jeg spør her inne. 

Anonymous poster hash: 6051b...3b9

Lenke til kommentar

Noen kvinner blir våte, mens andre ikke blir det (i særlig grad). Personlig tror jeg det i stor grad henger sammen med hvor godt dama kjenner sin egen kropp og klarer å slappe av;

En stresset, usikker mann har mer problemer med ereksjon enn en avslappet og selvsikker mann. Jeg regner med det er samme greie her. De damene jeg har vært med som ikke blir særlig våte er de samme damene som har komplekser med sin kropp eller et stresset forhold til sex. De damene som har vært aggressive i akten har stort sett vært de som også blir ekstra våte.

Jeg tolker det dithen at ei våt dame er ei kåt dame. Ei kåt dame er ei dame som liker meg og sexen vår. Dermed gir det meg sannsynligvis samme effekt som når du ser en mann som er hard når dere holder på. Jeg er nok ikke alene med den tolkningen.

Det kan ta bort en del følelse for mannen, ja, ettersom det kan gli ganske godt. Kvinner er også like forskjellige i størrelse som oss menn. Har du da med en usikker type å gjøre så kan det slå negativt ut for ham. En ting du da kan gjøre, om det skaper problemer for sexlivet er anal. Anal er alltid stramt og godt. Spesielt en av mine tidligere kjærester var relativt vid i forhold til meg og hun ble veldig våt. Når hun var nær ved å komme kjente jeg nesten ingenting, og hun kunne komme mange ganger på rad og rekke slik at jeg måtte peise på en stund uten å føle særlig på pikken. Det kan naturligvis by på utfordringer for ereksjonen - heldigvis er sex mer enn bare det fysiske slik at det å kjenne og høre en kvinne under seg som nyter gjør under for opphisselsen og dermed holder meg hard lenge. Din kommunikasjon kan fint veie opp for dette med rette mann (selv om det skulle være en som i utgangspunktet "plages" av dette.

Jeg synes ikke dette er noe du skal tenke særlig på. Du kan antagelig gjøre like lite med dette som en mann med liten penis. Finn noen som liker det og liker deg for den du er. Det er det eneste du kan gjøre. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 756be...59f

Jeg tenker at det er dårlig gjort å gjøre narr av at du blir våt. Jeg ville tatt det som noe fint og sexy.  

Anonymous poster hash: 756be...59f

Lenke til kommentar

Alle menn har forskjellige preferanser, noen liker små nette damer, noen liker de store, små pupper store pupper og så videre. Men for de aller fleste så er det det som er mellom øra som teller aller mest, hennes personlighet, humor, intelligens etc! 

Men når det kommer til at du blir så våt at det renner av deg så tror jeg nok de aller fleste menn liker det ekstremt godt! Det er ett tegn på at du blir kåt og tenner på de dere gjør sammen. At ei kvinne blir våt er litt det samme som at en mann blir stiv, det er ett tegn på kåtskap. Og naturlig glid er bedre enn å bruke kunstig glidemiddel også.

Personlig liker jeg det veldig godt når dama blir så våt at det renner av henne! :)

Uansett, ikke vær flau over hvordan kroppen din fungerer, det er din kropp og du har bare en av den! Så lær deg å leve med at det er slik du er "skrudd sammen av naturen" og gi blaffen i om noen sier negativt om det slik som den andre partneren du har hatt. Hans mening betyr ikke noe der, det er din egen kropp og lær deg den å skjenne og nyt den! :)

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 17c90...a91

Alle menn har forskjellige preferanser, men jeg personlig liker det veldig godt når dama blir så våt at det renner av henne. Å gjøre narr av deg for det er helt bak mål, hvis han gjør det så er han ikke verdt stort.

Finn noen du kan kose deg med hemningsløst, livet er for kort til å kaste bort på negative festbremser.

Anonymous poster hash: 17c90...a91

Lenke til kommentar

Vettu hva? Du aner ikke hva du går glipp av ved å være med menn som synes sånt er "kjedelig". Sex er digg! Tenk om du finner noen som er like kåte som deg. Dere kan ha det så mye gøyere sammen believe me. Ha sex overalt anywhere anytime. Thats how it supposed to be man. U feel me? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 2e544...a7c skrev (13 timer siden):

Smak og behag. Eg syns det er deilig når dama er våt. Så det dripper nedover leggen. Om jenta squirter er det endå hottere. Var meg ei som squirta når hun ble slikka - noe av det beste eg har vert med på.

Anonymous poster hash: 2e544...a7c

Enig her, det tyder jo bare på at dama er skikkelig kåt og hvem blir vel ikke tent av det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest da42a...44a
Corp Por skrev (På 12.7.2020 den 23.15):

Har du da med en usikker type å gjøre så kan det slå negativt ut for ham. En ting du da kan gjøre, om det skaper problemer for sexlivet er anal. Anal er alltid stramt og godt

Dette syns jeg var et forferdelig forslag. Anal er kanskje deilig for mannen, men det er ikke alle kvinner som liker anal og de fleste kvinner har vært borti typen som absolutt SKAL ha anal og driter i at dama ikke liker det. Jeg har selv prøvd anal èn gang, jeg og mannen gjorde alt riktig og det var godt for han, men ikke for meg. Derfor gjorde vi det ikke igjen, men han var utrolig glad for at jeg ville prøve det med han, selv om han hadde dårlig samvittighet etterpå siden jeg hadde fått vondt. Menn argumenterer med at "jammen du har ikke gjort det ordentlig" osv. Det er jævla irriterende. Vi gjorde det ordentlig, og jeg likte det ikke og det skjer ikke igjen. Analkos i form av rimming osv er jo deilig og gøy, men ingenting skal inni der. Om mannen vil ha noe i seg så fikser vi det, så klart. 

Så det jeg har å tilby er en god sugejobb eller søkkvåt fitte, om ingen av de delene frister så får mannen bare gå... 

Anonymous poster hash: da42a...44a

Lenke til kommentar
Gjest da42a...44a skrev (2 timer siden):

Dette syns jeg var et forferdelig forslag. Anal er kanskje deilig for mannen, men det er ikke alle kvinner som liker anal og de fleste kvinner har vært borti typen som absolutt SKAL ha anal og driter i at dama ikke liker det. Jeg har selv prøvd anal èn gang, jeg og mannen gjorde alt riktig og det var godt for han, men ikke for meg. Derfor gjorde vi det ikke igjen, men han var utrolig glad for at jeg ville prøve det med han, selv om han hadde dårlig samvittighet etterpå siden jeg hadde fått vondt. Menn argumenterer med at "jammen du har ikke gjort det ordentlig" osv. Det er jævla irriterende. Vi gjorde det ordentlig, og jeg likte det ikke og det skjer ikke igjen. Analkos i form av rimming osv er jo deilig og gøy, men ingenting skal inni der. Om mannen vil ha noe i seg så fikser vi det, så klart. 

Så det jeg har å tilby er en god sugejobb eller søkkvåt fitte, om ingen av de delene frister så får mannen bare gå... 

Anonymous poster hash: da42a...44a

Vil du ikke så vil du ikke. Anal er frivillig og preferansen er individuell. Du la frem en problemstilling og jeg kom med et lengre innlegg i forsøk på å berolige og støtte.

Jeg får selv ingen nytelse av penetrering (på meg), men jeg har mannlige venner som får det (på seg), så jeg er ikke uenig i at dere nok er like forskjellige.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest da42a...44a

Dytter denne. Er dritnervøs, driver med en fyr og for tiden har vi bare rota, og når han har dratt og jeg går på toalettet er jeg selvfølgelig søkkvåt gjennom trusa osv. Ene dagen kom det gjennom tightsen men tror ikke han merka det, jeg kjente det selv så stoppa da. Vil så gjerne ligge med han men er så redd for at han skal synes det er ekkelt. Jeg har ingen preferanse når det kommer til penisstørrelse men for HAN sin skyld håper jeg penisen hans er stor, da kan det jo hende han kjenner noe og at det ikke blir som å "pule ei bøtte vann"... Den kjennes normal ut, har bare gnikka mot og tatt på uten på buksa osv. 

Blir litt rart å løpe på do rett før vi har sex, det vil vel drepe stemninga litt? Dessuten blir jeg som sagt fort våt, så om vi f.eks roter på sofaen og går på soverommet men jeg går på do FØR vi går i senga, så er jeg like våt igjen når vi begynner. Husker dette med ex'en, han som syntes det var så ekkelt at jeg var våt... 

Anonymous poster hash: da42a...44a

Lenke til kommentar

Det er vel ikke egentlig så veldig mye vi kan gjøre for å hjelpe deg her. Som flere har nevnt, han eksen din er nok en særing fordi de fleste menn oppfatter nok våthet som kåthet, og hvis dama er så kåt på en at det renner av ho så kan det være en ego-boost for ham.

Bare go for it, sier jeg. Vil du, og vil han, så kjør på.

Lenke til kommentar

Ikke vær flau over kroppen din og hvordan den fungerer, vær heller stolt av det! Som jeg nevnte over, personlig så synte jeg det er veldig opphissende at hun blir så kåt at det renner av henne. For å formulere det på den måten. Det er ett tegn på at jeg som mann gjør mye riktig og at hun blir skikkelig tent på det som jeg gjør med henne og vi gjør sammen!

Ang hvordan du føler samleie når du er så våt så husk å drive med masse knipeøvelser i hverdagen. Dette vil hjelpe deg til å kunne "stramme deg selv" nedentil og samtidig vil dette også hjelpe mot div annet i fremtiden f.eks fødsler, inkontinens og så videre. Så knipeøvelser eller også bruk ben-wa kuler/kegel kuler og øvelser. Det å knipe nedentil under sex vil nok også hjelpe deg til å få mer nytelse og evt mer orgasmer fortere om man klarer å komme ved vaginal penetrering uten klitoris berøring f.eks. 

Om dama blir supervåt, men samtidig klarer å stramme nedentil så blir det super følelse for dere begge.

PS, måtte le litt av din beskrivelse "å pule ei bøtte vann" :) morsom formulering.

Lenke til kommentar
Gjest da42a...44a
Zimon skrev (10 timer siden):

Ikke vær flau over kroppen din og hvordan den fungerer, vær heller stolt av det! Som jeg nevnte over, personlig så synte jeg det er veldig opphissende at hun blir så kåt at det renner av henne. For å formulere det på den måten. Det er ett tegn på at jeg som mann gjør mye riktig og at hun blir skikkelig tent på det som jeg gjør med henne og vi gjør sammen!

Ang hvordan du føler samleie når du er så våt så husk å drive med masse knipeøvelser i hverdagen. Dette vil hjelpe deg til å kunne "stramme deg selv" nedentil og samtidig vil dette også hjelpe mot div annet i fremtiden f.eks fødsler, inkontinens og så videre. Så knipeøvelser eller også bruk ben-wa kuler/kegel kuler og øvelser. Det å knipe nedentil under sex vil nok også hjelpe deg til å få mer nytelse og evt mer orgasmer fortere om man klarer å komme ved vaginal penetrering uten klitoris berøring f.eks. 

Om dama blir supervåt, men samtidig klarer å stramme nedentil så blir det super følelse for dere begge.

PS, måtte le litt av din beskrivelse "å pule ei bøtte vann" :) morsom formulering.

Takk for tips, skal sjekke ut dette med kniping. Jeg bruker å knipe men jeg tror ikke jeg er spesielt sterk der nede, for kniper som oftest kun når jeg har sex. Burde kanskje trene på dette utenom. 

Hehe, når jeg var yngre var det en slengbemerkning mot jenter. Gutter som hadde ligget med en jente kunne si det om jenta bak ryggen hennes og så klart var det en negativ ting. Syns det var ekkelt, skjedde heldigvis aldri meg. 

Anonymous poster hash: da42a...44a

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...