Gå til innhold

Erfaring med Apple tv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du i utgangspunktet ikke se "Dedikert TV" på Apple TV, men man har jo apper som feks NRK, TV2 Sumo, Viaplay, Dplay osv på Apple TV, da vil man jo få tilgang på de kanalene de leverer igjennom appene.

TV2 Sumo, Dplay og Viaplay ligger vel på rundt 100-130kr pr app i mnd, tror jeg. Da har man også tilgang til dette på mobil og PC også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Merko skrev (På 12.7.2020 den 19.29):

Du i utgangspunktet ikke se "Dedikert TV" på Apple TV, men man har jo apper som feks NRK, TV2 Sumo, Viaplay, Dplay osv på Apple TV, da vil man jo få tilgang på de kanalene de leverer igjennom appene.

TV2 Sumo, Dplay og Viaplay ligger vel på rundt 100-130kr pr app i mnd, tror jeg. Da har man også tilgang til dette på mobil og PC også.

En Apple TV blir altså mer som en tv boks som man kan laste ned apper på? Jeg skjønner man må betale for abonoment for de appene man bruker slik som sumo, Netflix osv, men koster Apple TV noe i mnd utenom dette?

Lenke til kommentar
Nugatti123 skrev (1 minutt siden):

En Apple TV blir altså mer som en tv boks som man kan laste ned apper på? Jeg skjønner man må betale for abonoment for de appene man bruker slik som sumo, Netflix osv, men koster Apple TV noe i mnd utenom dette?

Litt forvirrende, men Apple har to "Apple TV". Den ene er den fysiske boksen, mens den andre er "Apple TV App" som er det samme som Netflix osv, en abonnementtjenste.

Kjøper du Apple TV-boksen, så betaler du ikke noe i måneden for denne. Engangssum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...