Gå til innhold

Proshop grei å handle fra?


Anbefalte innlegg

Aldri sett på butikken før nå, nettsiden ser litt gammel ut men de har noen minnebrikker til en tusenlapp som er akkurat samme CL/C15 type jeg har i hoved-maskinen min. Er det en grei butikk å handle fra eller hva slags erfaringer har andre fra denne butikken/nettstedet? Er en tusen lapp for denne: https://www.proshop.no/RAM/Corsair-Vengeance-LPX-DDR4-3000-C15-BK-DC-16GB/2511742?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Sto 879, men de har selvfølgelig ikke tatt med mva som jeg trodde var et selvfølge men, er en tusing for samme/kompatibel minne i det jeg har fra før av. Er dette eller 3200 for ryzen prosessoren. Tviler fortere minne vil gjøre noe under i spill enn det 3000 gjør stock fra før av. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Complexity skrev (7 timer siden):

Ikke noe problem å kjøpe derifra. Handlet mye der.

Men om det skulle være noe problem så gidder de gjerne ikke svare engang..

Service er nok vesentlig dårlig en komplett, som ofte tar fraktkostnaden ved åpenkjøp eller reklamasjon. Riktignok har vel komplett bare 14 dager nå, men er større sansynlighet man slipper unna frakt hvis det blir problemer. Men fleste 3000 mhz ram bør vel fungere med ryzen uten problemer, men kan være noe problemer hvis man manuelt stiller hastigheten i bios.

Lenke til kommentar
LMH1 skrev (8 minutter siden):

Service er nok vesentlig dårlig en komplett, som ofte tar fraktkostnaden ved åpenkjøp eller reklamasjon. Riktignok har vel komplett bare 14 dager nå, men er større sansynlighet man slipper unna frakt hvis det blir problemer. Men fleste 3000 mhz ram bør vel fungere med ryzen uten problemer, men kan være noe problemer hvis man manuelt stiller hastigheten i bios.

Er dere sikker på at de yter dårligere service? Proshop har rating på 4.5/5 etter 152 omtaler på prisguiden; det oppnår man naturligvis ikke hvis servicen er rævva. Det er mange som skriver der at kundeservicen deres er ypperlig (men også noen som har dårlig erfaring med den, naturligvis).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
LMH1 skrev (4 timer siden):

Service er nok vesentlig dårlig en komplett, som ofte tar fraktkostnaden ved åpenkjøp eller reklamasjon. Riktignok har vel komplett bare 14 dager nå, men er større sansynlighet man slipper unna frakt hvis det blir problemer. Men fleste 3000 mhz ram bør vel fungere med ryzen uten problemer, men kan være noe problemer hvis man manuelt stiller hastigheten i bios.

Tror ikke jeg kommer til og endre på mhz hastigheten med det første. Hovedkortet støtter kun 3000-3200 rekkevidde (B350-F, rog strix versjonen.)

Har aldri klart å få til 3200 på hovedkortet uansett så har nesten bare gitt opp på overklokking av minne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...