Gå til innhold

Half-Life 3 var under utvikling hos Valve


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valve valgte å avslutte hl-2 episodene med en cliffhanger, for så å ta rennafart og drite i oppfølgeren. Virker som pengene via steam ble viktigere enn Half-Life. Kanskje toget nå har gått da vi "gamlinger" som fortsatt elsker serien kanskje ikke spiller like mye samtidig som den nyere generasjon ikke helt har det samme forholdet til den.

Valve pissa på oss med en nesten autentisk Activision\EA-stråle, noe jeg ikke kommer til å tilgi så lett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Marc Laidlaw har allerede publisert "Epistle 3", så jeg er ikke overrasket over at Episode 3 har eksistert. Det var i bunn og grunn den avslutningen jeg ventet på, så jeg har sluttet fred med Half Life.

Kommer Half Life 3, så kommer Half Life 3. Det har blitt så mytologisk nå at hva enn de hadde laget ville blitt en massiv skuffelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Zitrus said:

Valve valgte å avslutte hl-2 episodene med en cliffhanger, for så å ta rennafart og drite i oppfølgeren. Virker som pengene via steam ble viktigere enn Half-Life. Kanskje toget nå har gått da vi "gamlinger" som fortsatt elsker serien kanskje ikke spiller like mye samtidig som den nyere generasjon ikke helt har det samme forholdet til den.

Valve pissa på oss med en nesten autentisk Activision\EA-stråle, noe jeg ikke kommer til å tilgi så lett.

Half life Alyx er et fullverdig HL spill, vil si det er bedre en 2eren,  men når ikke helt opp til 1eren.

Det virker klart fra Alyx at det kommer mer HL.

Lenke til kommentar
4 hours ago, Gavekort said:

Marc Laidlaw har allerede publisert "Epistle 3", så jeg er ikke overrasket over at Episode 3 har eksistert. Det var i bunn og grunn den avslutningen jeg ventet på, så jeg har sluttet fred med Half Life.

Kommer Half Life 3, så kommer Half Life 3. Det har blitt så mytologisk nå at hva enn de hadde laget ville blitt en massiv skuffelse.

Om ikke Valve lager episode 3\HL3 så kommer noen andre til å gjøre det for dem tenker jeg og da basert på materialet Laidlaw lekket. Black Mesa teamet er jo en god kandidat. Jeg har ikke fulgt så grundig med men regner med at folk allerede er i gang.

HL Alyx legger jo opp til at det kommer mer Half Life også, sannsynligvis en direkte fortsettelse fra cliffhangeren fra episode 3 om vi skal tolke scenen etter rulleteksten fra HL Alyx.

Tror nok Valve sin kvalitetsjekk er så god at nesten hva enn de lager som en fortsettelse kommer til å bli godt mottatt. Artifact er vel eneste unntaket så langt og der var det jo ikke akkurat spillet som var dårlig men heller inntjeningsmodellen slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Enceladus skrev (35 minutter siden):

Om ikke Valve lager episode 3\HL3 så kommer noen andre til å gjøre det for dem tenker jeg og da basert på materialet Laidlaw lekket. Black Mesa teamet er jo en god kandidat. Jeg har ikke fulgt så grundig med men regner med at folk allerede er i gang.

Vil jo uansett ikke bli det samme om noen andre lager Half-Life 3. 
Blir jo litt som Black Mesa. får litt hype i media, men i praksis ikke mange som kjøper det.

Lenke til kommentar
18 hours ago, LoveAmiga said:

Half-Life 2. Tidenes mest oppskrytte spill.

Det synes jeg absolutt ikke. Men ser jo at noen mener det.

Da jeg spilte første gang så var det fysikken og det varierende gameplayet som gjorde spillet så bra for min del pluss mod miljøet rundt spillet. Det var rett og slett gøy å spille og så gøy at jeg har spilt gjennom det en rekke ganger opp gjennom årene. Historien var aldri så viktig for meg som gameplayet så var nok derfor jeg ikke ble skuffet over at det aldri kom en fortsettelse på episode 2.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Allostasis said:

Greed Newell er en forræder. Tenk å tjene så mye penger og glemme hvor du kommer fra. Håper steam taper masse kunder til Epic, ett firma som faktisk står for innovasjon og spillutvikling. Eneste Gaben kommer opp med er DOTA tull og middelmådig VR spill.

Dota 2:

Recent Reviews:
Mostly Positive (27,501)
All Reviews:
Very Positive (1,334,194)
 
Half Life Alyx
Recent Reviews:
Overwhelmingly Positive (2,185)
All Reviews:
Overwhelmingly Positive (29,237)
 
The Lab:
Recent Reviews:
Very Positive (72)
All Reviews:
Overwhelmingly Positive (4,035)
 
Joda middelmådig ?
 
 
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...