Gå til innhold

Er denne polo-skjorten falsk (Gant)?


Anbefalte innlegg

Mistenker at jeg har blitt solgt en falsk Gant-skjorte. Merkelappen i nakken er litt kjip og det er ikke noen "care tag" eller vaskelapp/infolapp i det hele tatt, kun en liten hvit kjip merkelapp inni som det står "MADE IN THAILAND" på. Lager Gant klær i Thailand?

shirt1.jpg

shirt2.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at det flere steder legges vekt på den såkalte "care tag"-en. Så det viktigste spørsmålet er om absolutt alle orginale produkter har denne. For da er det ikke noen tvil. Og så er det jo vesentlig om Gant i det hele tatt produserer klær i Thailand. Det er ikke noe galt med stoffet eller sømmene eller logoene på skjorten forsåvidt (som mitt utrente øye kan se). Men det er ikke noe greit at det selges kopier som ekte vare uansett, så derfor jeg gjerne skulle visst. Har sendt en forespørsel til Gant men de har nå ikke svart på én ukes tid. De burde jo være opptatt av ting som dette, og det burde være en smal sak for dem å avklare det.

Lenke til kommentar

For å være litt konspiratorisk så ønsker kanskje ikke Gant å svare ukjente mennesker på slike henvendelser. For alt de vet så kan du være en storpirat som prøver å få en bekreftelse på at selv Gant ikke klarer se forskjell på din forfalskning og et ekte produkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...