Gå til innhold

Er dette en bra pc?


Anbefalte innlegg

 Verdi for  pengene? Skal ikke brukes til tung spilling da jeg allerede har en bra stasjonær pc. Men trenger en laptop som holder et par år. Det eneste jeg bryr meg om er å få mest mulig verdi for pengene, uavhengig av pris.

 

https://www.dustinhome.no/product/5011176656/v15?ssel=true&utm_campaign=Hardware%2FPC+%26amp%3B+nettbrett%2FBærbare+datamaskiner%2FStandard%2F&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146198

Endret av proffen20
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja

 

Moderne bærbar PC med elegant finish AMD Ryzen™ 5 3500U prosessor Bærbar PC med moderne design 8 GB RAM og 512 GB SSD 14" Full HD-skjerm Anti-gjenskinn skjerm AMD Radeon Vega 8-grafikk

Du må vurdere hva som er viktigst GPU eller cpu ytelse.Men generielt bør vel mere og raskere ram gi ennå bedre ytelse. 512 GB SSD er vel brukbart for de fleste men er ikke for mye å ha 1 TB disk heller.

Lenke til kommentar
proffen20 skrev (20 timer siden):

 -snip-

Det er en veldig fin allround PC til prisen mtp specs, bare vær obs på om du har behov for lengre batteritid --- da er kanskje en annen maskin mer hensiktsmessig.

Korrigering, jeg leste "skal ikke brukes til spilling". Jeg endrer minimumskriterier til noe mer framtidsrettet og høyere pris så klart; 120Hz 60FPS(Ultra):

ASUS TUF FX505DV 15,6" 120Hz - 12 990,- kr

Lenovo Legion Y540 17" 144Hz - 12 990,- kr

Lenovo Legion Y540 15" 144Hz - 13 729 ,- kr

 

Takk Emile. ?

 

Endret av Cipher Panda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...