Gå til innhold

Ny "brukt" bærbar for spill til maks 10000


Anbefalte innlegg

Hei

Skal ha meg en bærbar og ut fra budsjettet så ser det ut som at det blir en brukt denne gangen, men men....godt for miljøet!:)

Dersom noen kan hjelpe meg med å finne noen perler i jungelen på finn så hadde jeg satt pris på det!

Sitter og ser på bærbare og sliter med å bestemme meg.
Jeg trenger den fortrinnsvis til spill i sofaen og ønsker at den ikke bråker for mye dersom mulig.

Vekt betyr lite, men ser for meg at det er en 15", selv om 17 ikke er helt uaktuelt da den kanskje er stillere (bedre kjøleløsning?)
batteritid er heller ikke kritisk da jeg stort sett sitter med støpselet i.
Vil aller helst slippe en "glorete" pc men skal tåle det dersom det er ingen vei utenom:)
Er ikke så opphengt i ram og hd da dette er ting som jeg kan bytte selv så lenge det er to ram slots og minst en M2 og en sata slot.

Ser for meg et grafikkort på minst 1060 med 6GB.

Setter pris på alle forslag!

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitat

ASUS F571GT  | Dustinhome | 7990,- kr

Lenovo IdeaPad L340 - 8490,- kr

Lenovo IdeaPad L340-15IRH Gaming - 8790,-  kr

ASUS FX506II - 9.990,- kr

Multicom Kunshan NH77 - 11.103,- kr

Lenovo Legion Y540-15IRH - 11.990,- kr

Jeg må si du stiller en del krav som er vanskelig å innfri til den prisklassen. ? Råder deg likevel til å kjøpe fra butikk ettersom det er veldig mange (det jeg vil regne som) utdaterte maskiner på Finn.

Hvis du fremdeles insisterer på brukt, kan du bruke sistnevnte maskiner som referanse.

Endret av Cipher Panda
Lenke til kommentar
Cipher Panda skrev (21 timer siden):

Jeg må si du stiller en del krav som er vanskelig å innfri til den prisklassen. ? Råder deg likevel til å kjøpe fra butikk ettersom det er veldig mange (det jeg vil regne som) utdaterte maskiner på Finn.

Hvis du fremdeles insisterer på brukt, kan du bruke sistnevnte maskiner som referanse.

Tja.....stiller en del krav. Vil vel egentlig ikke si det. Har egentlig bare spurt om råd til å kjøpe en pc med gtx 1060 eller bedre ut fra visse kriterier. Når jeg ser på finn så virker det å være ganske mange treff i den prisklassen som innfrir men det er vanskelig å se om det er noen virkelig gode kjøp der som sagt. Jeg insisterer selvfølgelig ikke på brukt, men som jeg skrev så ser jeg at det er vanskelig å finne en ny god pc med mitt budsjett.

Er klar over at når eg kjøper brukt så er det ikke 10th gen intel cpu, men det går helt fint. En 1-2 år gammel pc kan fortsatt være svingod for det.

 

Jeg ser du anbefaler 1650, men ut fra det som jeg ser så yter den dårligere en 1060. Mener du den er bedre eller tenker du pakken totalt sett?

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar
Cipher Panda skrev (4 timer siden):

Jeg tenkte totalpakke (inkludert rettigheter kontra privatkjøp), du har helt rett ifht ytelse på 1060. ?

Ellers kan du alltid gå for noe a la Acer Nitro på Finn hvis du synes den er innenfor.

Ser ut som at du fant en god maskin! ?

Jepp!

Har reservert den nå!:)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...