Gå til innhold

Lav ekstern lyd på iPad


Anbefalte innlegg

Det blir litt vanskelig å forklare, men skal forsøke så godt jeg kan. Jeg har vært i kontakt med flere hos Apple support angående dette problemet, men min oppfatning er at de ikke er i stand til å forstå problemet. De trekker konklusjoner veldig fort og jeg mener de rett og slett ikke er i stand til å løse problemet.

Jeg har 2 sønner, de har hver sin iPad jeg har også 1, så vi har 3 stk. i familien. Vi har alle egen Apple ID og jeg organiserer og kjøpe Apper til de.

Problemet

Min eldste sønn kan ikke benytte seg av sitt trådløse hodesett eller min trådbundet bærbare høyttaler. Hvis han kobler en av disse enhetene på sin iPad blir lyden veldig lav. Til sammenlikning så spiller den interne høyttaleren i nettbrettet hans høyere enn min eksterne. Jeg ble tidlig ganske sikker på at problemet ikke er knyttet til selve enheten. Yngste sønnen har også lånt dette utstyret uten problemer, masse lyd altså. Jeg har også testet og bytte nettbrett mellom dem (de har helt like modeller),  så nå har min eldste sønn nettbrettet til min yngste sønn, men har logget inn med sin Apple ID og har samme problemet enda. Min yngste sønn har nettbrettet til min eldste sønn og koblet på med sin Apple ID, han har ikke problemer.

Jeg er altså overbevist om at problemet ligger i en innstilling som er synkronisert til hans Apple ID, vi har også testet med iPhoner og han får samme problemet der.

Jeg har forsøkt:

Reset All Settings

Erase All Content and Settings

Løsningen slik jeg ser det om jeg ikke får hjelp til dette er å opprette en ny Apple ID til min eldste sønn. Dette vil jeg selvsagt unngå da han brukt denne i mange år nå og har en del data der. Apple Support mener problemet ligger i enheten, men klarer ikke finne ut hva det er.

Endret av Killer Queen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...