Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til sted å ha bilsex


Gjest 8bc57...d75

Anbefalte innlegg

Gjest 8bc57...d75

Jeg og dama ønsker å teste ut bilsex. Er veldig sjenerte av oss, så tanken på å bli oppdaget holder oss igjen. 
noen som har tips til rasteplasser/parkeringsplasser/andre steder i Oslo/Viken området? Vi har jo bil , så å kjøre 1-1,5t er ikke noe problem. 

Anonymous poster hash: 8bc57...d75

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 8f7f7...c0a

Bare å finne et avsideliggende sted. Ville ikke nødvendigvis gjort det på en parkeringsplass, heller en grusplass i nærheten av skog, på skogsvei elns. Jeg og eksen hadde et slikt fast sted, var på en grusparkering mellom skog, var rett ved siden av veien men var absolutt ingen grunn til at folk skulle komme dit. Og det kom aldri folk dit heller 

Anonymous poster hash: 8f7f7...c0a

Lenke til kommentar
Gjest 8bc57...d75

Ikke alle blir tent på å bli oppdaget. Snarere tvert i mot. 
Skogsvei parkering høres perfekt ut. Men så er det å finne en... 

Anonymous poster hash: 8bc57...d75

Lenke til kommentar
Gjest 8bc57...d75 skrev (30 minutter siden):

Ikke alle blir tent på å bli oppdaget. Snarere tvert i mot. 
Skogsvei parkering høres perfekt ut. Men så er det å finne en... 

Anonymous poster hash: 8bc57...d75

Kjør langs landeveier og finn et sted der det er ryddet for trehogst/vedstabling. Her i distriktet er det iallefall mange slike steder. Finn en plass i en sving der fartsgrensen er relativt høy og sikten begrenset slik at det stort sett bare er de lokale som kjenner til stoppestedet. Da er det færre som stopper for tilfeldige stopp siden de ikke ser plassen før de er passert.

Lenke til kommentar

Kanskje det passer best med bilsex i garasjen for dere ? 
Det blir billigere enn å kjøre flere timer også.

Risikoen for å bli oppdaget ute i resten av verden er nok alltid til stede, det finnes folk og fe i de mest avsidesliggende avkroker, men det er jo gjerne derfor folk har sex i bilen, for spenningen ved å kanskje bli oppdaget av en eller annen gammel gris som er ute å går tur med hunden ?

Lenke til kommentar
0laf skrev (9 timer siden):

men det er jo gjerne derfor folk har sex i bilen, for spenningen ved å kanskje bli oppdaget

Ja, spenningen. Det å faktisk bli oppdaget er jo en helt annen sak.

Man tar berg-og-dalbane fordi man liker følelsen av å være i fare – man vil jo ikke faktisk at vogna man sitter i skal løsne fra skinnene og deise i bakken.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (På 8.7.2020 den 7.58):

Jeg trodde man hadde sex i bilen fordi at det er en sjangs for at man vil bli oppdaget

Bilsex kommer vel fra ungdom som fremdeles bor med foreldre og har begrenset med muligheter til når de kan ha sex på grunn av det. 

Jeg hadde det på parkeringsplassen til en barneskole en gang, som kanskje ikke var det mest gjennomtenkte stedet når jeg tenker tilbake. 

Lenke til kommentar
Gjest dde44...b3e
14 hours ago, Guest 8bc57...d75 said:

Nord og vest for Oslo passer bra. Nord er best. 

Anonymous poster hash: 8bc57...d75

Jeg ønsker ikke å avsløre alle stedene mine, men her er 2 tips nordover:

Kjør RV4 nordover og sett GPS på Oslo Paintball. Innerst i veien forbi der er det et par parkeringsplasser som er veldig bortgjemt og lite brukt en sommernatt(se på Google Maps). 

Alternativt kjør innover Almenningsvegen på Ask/Gjerdrum. Flere små kroker der å gjemme seg bort på. 

Ellers er anbefalingen å la motoren gå og at hun rir deg i kjole/skjørt i førersete. Da tar det ikke mer enn 10-15 sekunder før dere ser "anstendige" ut om noen skulle komme gående/kjørende. 

Skulle du finne et bra sted Vest, si gjerne ifra. Har en elskerinne vestover for tiden, som ikke alltid har anledning til å ha besøk hos seg selv... 

5 hours ago, Rudde said:

Bilsex kommer vel fra ungdom som fremdeles bor med foreldre og har begrenset med muligheter til når de kan ha sex på grunn av det. 

Jeg hadde det på parkeringsplassen til en barneskole en gang, som kanskje ikke var det mest gjennomtenkte stedet når jeg tenker tilbake. 

Det kommer også til nytte dersom man har en elskerinne eller 3... ?

Anonymous poster hash: dde44...b3e

Lenke til kommentar
Gjest dde44...b3e
21 minutes ago, Rudde said:

Har du råd til å sjonglere 3-4 damer har du sikkert råd til hotell. 

Råd til hotell har man jo, men det er ikke bare bare å booke et hotell for 2 timer... Er ikke alltid man har tid til mer enn en kjapp en, og da er bilen veldig greit ?

Anonymous poster hash: dde44...b3e

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...