Gå til innhold

Satt inn 100 kr i betsafe og klarte og øke det til 11.000. Bør jeg trekke meg?


Sakir

Anbefalte innlegg

Liker å spille odds en gang i blant. Har aldri satses mer enn 100 på spill. Så jeg er ikke noe big player. Har veldig basic fotball forståelse egentlig.  Denne gangen klarte jeg å øke til 11.000 på en ukes tid. Startet med å bette på høye odds med 10 og 20 kr per kupong. Vant 250 på en av de. Så har jeg i hovedsakelig satset på antall mål og seier på de store klubbene. Etter jeg nådde 3.000 så har jeg hver gang satset alt på lave odds. Har vært heldig som ikke har snublet. Nå har jeg 11.000 på konto og det frister veldig å gå for seier på store lag mot bunnlag sånn som Barca mot Espanyol(som er en liten derby hvor Espanyol kjemper mot nedrykk) og Real mot Alaves. I mean, bare det alene vil gi 5000 ekstra i gevinst. Bør jeg ta ut eller gå all in again? 

Endret av Sakir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger i utganspunktet ikke de 11.000. Så jeg liksom råd til å rote det bort.  Men samtidig. Hva er sannsynligheten for at jeg ikke får lyst til å fortsette etter det?  Herregud. Gjør ingen forskjell de 4-5 tusen ekstra uansett. Takk for tips folkens. Dere har helt rett i det.  Casher ut med en gang ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ta ut 9000kr så har du 2000 å leke med, det er mer enn nok. Oddsen biter deg i ræven etterhvert med mindre du virkelig har peiling på hva du holder på med. Husk at de har noen lureodds som er rimelig gode for å få spillere hektet.

Endret av .berZerk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sakir skrev (På 6.7.2020 den 19.10):

Jeg trenger i utganspunktet ikke de 11.000. Så jeg liksom råd til å rote det bort.  Men samtidig. Hva er sannsynligheten for at jeg ikke får lyst til å fortsette etter det?  Herregud. Gjør ingen forskjell de 4-5 tusen ekstra uansett. Takk for tips folkens. Dere har helt rett i det.  Casher ut med en gang ?

Er det slik at du ikke trenger de pengene så kan jeg gjerne ta de jeg, skal jo ikke akkurat være vond å be akkurat der?

I utgangspunktet satset du jo den hundrelappen for å vinne, blir litt dumt å mene annet ? Er det kun spenningen du er ute etter så bruk pengene på fallskjermhopp, strikkhopp eller whatever annet som gir deg spenningen du trenger?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...