Gå til innhold

Blizzard slår sammen World of Warcraft-servere med få spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-----

- Med tanke på logistikk og resursforvaltning så kan jeg skjønne hvorfor...

Men å argumentere med at dem ønsker å gi folk muligheten til å spille sammen med flere blir litt feil i mine øyne.

-----

Det er en eller flere grunner til at folk velger å spille på lavt befolkede servere.

Med mindre dem gjør med serverne som TV-bransjen prøvde seg på med 3D-teknologien i TV'ene for noen år siden.

Der man kunne velge å enten se på ett og samme 3D-innhold eller at to kunne se på to forskjellige 2D-innhold samtidig.

I at hvilken mode man velger når man kobbler seg opp mot en av disse sammensatte serverene så får dem som har valgt samme mode den samme opplevelsen.

Som f.eks. å gi inntrykk av en mindre befolket server selv om det i det store og hele er snakk om en server som er fyllt til randen med spillere.

-----

På den måten metter dem langt flere munner...

-----

Endret av BizzyX78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, man hadde et sosialt samfunn, når de merga serverne kom det bare en masse nye spillere man ikke kjente. Jeg likte veldig godt min server som var såkalt død, men den var langt ifra død . Altså vil man til overbefolket servere med sykt lang ventetid på alt er det jo bare å ta en transfer. Når man kjenner igjen navna på fienden og skaffer seg nemesis i den åpne verden, det er det det handler om. Ikke bare sloss mot en bunch av folk med "of gargazhan realm" ol. Merging er ikke noe man velger, det blir trøkt nedover trynet på en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...