Gå til innhold

OneCall Folkepakka Kontroll eller Talkmore Forhåndsbetalt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke du vil merke så stor forskjell. Talkmore har Telenor-dekning, og OneCall har Telia. Begge nettene er godt utbygd, og selv om det kan være litt forskjell på hvor god dekning de har på enkelte steder, så er det neppe kritisk.

Jeg har Talkmore selv, og er fornøyd med alt der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Didrik12 skrev (20 minutter siden):

Hei. Jeg ønsker meg abonnement men uten kredittsjekk. Vil ha billig mobildata og har sett OneCall og Talkmore har rimelig god pris på dette alternativet.

Men hvem skal jeg gå for?

Jeg kjenner ikke så godt til Onecall men hos Talkmore gjelder datapakken fra dagen du kjøper den og ikke fra mnd til mnd. Du kan i tillegg ha fast datapakke på månedsbasis. Du kan få vervepremie på kr. 250 for hver venn du verver. Størrelsen på datapakker kan ha litt å si om du treffer riktig for ditt bruk. Du kan velge om du vil fylle opp via vanlig regningsbetaling hvor du velger beløpet selv.

Om du kun har veldig sporadisk bruk kan max pris pr. dag være interessant og det er store forskjeller blant operatørene Chili, Telenor, Telia, Talkmore, MyCall.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Didrik12 said:

Hei. Jeg ønsker meg abonnement men uten kredittsjekk. Vil ha billig mobildata og har sett OneCall og Talkmore har rimelig god pris på dette alternativet.

Men hvem skal jeg gå for?

Lenge siden jeg hadde OneCall kontant, så kjenner ikke all verden til det i dag.

Har nå Talkmore forhåndsbetalt.
En fordel er at man ringer gratis (ikke sms) til alle talkmorekunder. Litt planlegging fra vår side og noen tilfeldigheter kombinert med ringemønsteret vårt har gjort at ringekostnadene våre er svært lave. Har også mobilt bredbånd fra TM og har registrert meg på bonusprogrammet, så det dukker opp litt poeng der som kan brukes på data.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...