Gå til innhold

Hjelp til kjøp av gaming bærbar


Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp til hva som er gode tilbud for tiden, ser etter en bærbar maskin som kan spille spill som Grim Dawn, 7 Days to Die og Fortnite uten problemer. Helst 17" men 15" går det også om det blir mye dyrere med større skjerm.

 

Budsjettet mitt ligger på 12-15k.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bmd skrev (På 10.7.2020 den 21.13):

Er kjøpt og levert allerede. Ser ut til å fungere bra så langt, ikke noe særlig varm etter 4-5 timer med gaming.

Kan du vennligst gi en update på hvor fornøyd du er? Jeg lurer akkurat på det samme , og står mellom A15 og en MSI gf65. Er skjermen og varmen et reelt problem på asus'en din? Ved nyere spill som cod MW osv?

 

 

Lenke til kommentar

Skjermen har jeg ikke merket noe spesielt med, mulig det merkes i noen spill mer enn andre eller kanskje med film/serie. Maskinen blir varm og grafikk kortet går opp i 86 grader med Fortnite på full grafikk og 144hz med noe stuttering pga varme, ble bedre når jeg satt frame limit til 100 og endret noe settings i nvidia control panel. Har ikke prøvd CoD MW så kan ikke si noe om det spillet spesifikt. Har ikke prøvd annet enn Fortnite siden jeg låner PCen til en i familien mens han er på besøk.

 

Dette er uten laptop kjøler. Fortnite kjører bra såvidt jeg har fått med meg men har ikke spilt på den selv enda, vurderer å legge på egen kjølepasta hvis en laptop kjøler ikke gjør jobben godt nok.

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Jarmo said:

Sett under noen litt større gummiknotter i hjørnene, funker bra :) Og alle maskiner blir mer eller mindre varme i sommeren.

Skal prøve det, takk for forslaget! Vet du hvor jeg kan få tak i noe som passer?

Endret av bmd
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...