Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kollisjonsputefeil på wv caddy maxi 2013 mod


Anbefalte innlegg

Jeg har en 2.0 liter caddy maxi fra 2013 med multifunksjonsratt. 

Det kommer opp kollisjonsputefeil når jeg slår på tenningen og så lyser kollisjonsputelampen gult. Ingen av knappene på rattet fungerer. Heller ikke fløyten. Noen som har hatt samme feil?

 

Jeg tenker selv det kan vært spolen som er overføring fra rattet til stammen som står i samme stilling hele tiden. 

Isåfall så lurer jeg på hvor man får tak i en slik del og hva den heter på fagspråket. Jeg tenker å fixe det selv da det sannsynligvis koster en formye på et verksted.

 

Takk for svar på forhånd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilen har vel OBD2 inngang (husker ikke hva porten egentlig heter) som du kan benytte deg av, hvis du vil feilsøke selv?

Uansett ville jeg ha levert den inn på merkeverksted, slik at dem kan sjekke det opp.

Du skal være forsiktig med å tukkle med kollisjonsputer, da det egentlig ikke skal så mye til for å sette dem av og at hvis du ikke gjør alt korrekt, kan lede til at puten ikke aktiveres i det hele tatt.

Endret av Fantomtegningen
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...