Gå til innhold

4G ruter 4G USB stick


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
sveibuen skrev (18 minutter siden):

https://www.elkjop.no/product/data/nettverk-og-routere/mobilt-bredband/150648/netgear-ac810-100eus-mobile-br?utm_id=Pricecomparison2989_5_False&utm_medium=Pricecomparison

 

Dette noe av det litt bedre man kan kjøpe?

Så ikke for meg å bruke så mye penger, men viss det er det som trengs, så må jeg vel bite i det sure eple å investere?

 

Evt den cat6 til billigere penge:
https://www.dustinhome.no/product/5011122214/wah7706-lte-portable-router?ssel=false&utm_campaign=Hardware%2FNettverk%2FTrådløst+nettverk%2F3G%2C+4G+%26amp%3B+5G-routere%2F&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146355

 

Trur ikke jeg klarer mer en 300Mbps der hvor hytta er uansett.

Det jeg anser som viktig er at ruteren kan låses til frekvenser eller kanaler (hva det nå enn kalles) og dette fremkommer ikke av spesifikasjonene. Som regel kan man bare låse til 4G eller 3G osv og dette er ikke alltid nok.

Til ditt enkle bruk tror jeg du blir fornøyd med hva som helst bare ruteren er stabil.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
sveibuen skrev (2 minutter siden):

Takk for hjelpen! Da går jeg nok for Huawei uansett om akkurat det merke sitter litt lengre inne :p

Alt av basestasjoner osv. har Huawei laget, så kanskje dette er en av grunnene til at Huawei-produkter fungerer så bra?
Lykke til med kjøpet!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...